v29.

Jaha, idag har jag gått in i v29. Känns toppenbra. ^^
Så nu är jag i graviditetsmånad 8 och kalendermånad 7. Räknar lite konstigt, så det kan vara lite klurigt att räkna ut.

Var som sagt på begravning idag. Den var väldigt fin. Och som svar på "Anonym", som kommenterade det förra inlägget, så kan jag svara att dte inte var någon fara. :) Jag känner inte Börnes mormor, utan bara följde med och stöttade honom och hans familj. Så jag blev inte särksillt ledsen, utan mer fundersam. Det klart det var sorgligt, men absolut inget vårt barn tog skada av. :)

Och Hanna som kommenterar... Det är sjukt kul att du gör det, men vem av alla hannor är du? ^^ Måste ju kunna svara på dina kommentarer ju. :)

Ikväll har vi varit hos Björns syster och kollat på Lets dance och ätit lite gott.. Mysigt var det allt. Björns syster från Göteborg är ju hemma nu med hennes pojkvän Lars och brorsan Daniel som bor i svängsta. Så vi åkte till deras äldsta syster, allihop och hade det mysigt. Blir ju inte så ofta när man ses så sällan.

Och imorgon blir det först fotbollsmatch som vanligt och sen kalas för hela slanten. ^^ först för Lizette och Daniel sen för Vickan som inte var hemma den åttonde på sin födelsedag. Ännu en händelserik dag. :)

Nae, nu är jag väldigt trött...Ska försöka sova, om knodden slutar sparka och kan lägga sig till ro någon gång och sova h*n också. ^^

Take care.

Kommentarer
Postat av: Hanna

Hehe, förstår det är lite underligt, menar du att du känner många som heter hanna? Du känner nog inte mig, tycker bara det är intressant att läsa din blogg och följa graviditeten. Hoppas det är lugnt? =)

2009-03-14 @ 11:07:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0