Underbara väder!

Det nalkas vår.

Sitter nu i soffan med balkongdörren öppen. Jag hör hur fåglarna kvittrar och känner en skön vind. Kan det bli bättre? Det är tveksamt!

Funderar på att gå upp på stan en liten, liten stund för att se om jag kan hitta något att ha på mig imotgon. Imorgon blir det begravning. Den är för Björns mormor. Usch, tycker begravningar är lite läskiga.

Det känns så tråkigt att hon inte ens hinner träffa vårt barn. Men det får dom väl göra någon gång framöver i himlen eller så. Man kan ju hoppas.

Sedan blir det storhandling. Ingenting i kylskåpet, så det känns nödvändigt!

Blir även middag hos Börnes mor. Kanske blir det en liten promenad med. :)

 

Take care.


Kommentarer
Postat av: Anonym

Helst ska man inte gå på begravningar när man är gravid, har jag hört. Det påverkar barnet negativt om man blir ledsen och sådär.

2009-03-13 @ 08:47:06
Postat av: hanna

synd att vädret bara varade en dag :P

2009-03-13 @ 11:29:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0