Fredag.

Modevisningen igår var väldigt bra. Var väldigt snyggt gjort. :)
Alltid lika trevligt att träffa Isabelle med, naturligtvis! Tack för biljetten, vännen.
På hemvägen var jag väldigt kissnödig, helt galet, eftersom jag sparat mig under hela visningen... och toaletten på konserthuset, var inte ens att prata om. Alldeles för mycket folk... Så jag började gå vääldigt snabbt hemmåt. Vilket jag inte skulle gjort. Så fort jag stressar, så kommer förvärkarna och sammandragningarna. Ojojoj. Det var inte nice, när jag visste att jag skulle kissa ner mig om jag saktade farten. isch. Väl hemkommen var det ju inte lika skönt att gå på toaletten. Ont gjorde det bannemej. Ja efter att ha hållt inne på det någon timme så kan det göra ont att få ut... Jag kan liksom inte hjälpa till på något sätt, för då känns det som att knodden är påväg ut. :o
Sammandragningarna satt i sig ett tag till. Gick till sängs, och blev av med dom. Skönt! Det är en sån hemsk smärta. Hela magen knyter sig liksom.

Ja jag vet. Roligt samtalsämne men kände att det var nödvändigt. ;)

Uppe nio idag, ätit lite frukost. Tänkte börja städa direkt efter, men kroppen tillåter ej. Får vila ett tag, för att sedan hoppas på att den är med sammarbetsvillig. ^^
Nu ska jag vila till tvn.

Take care.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0