Måndag

Först och främst vill jag bara tacka Micha, för att du gjort iordning min blogg.
Nu ser den både mycket, finare och fräschare ut!
Och jag är supernöjd!

Tack!




Nu var det som sagt ett tagsen jag uppdaterade. Men det hade ni säkert väntat er!

Idag är det lite städning som står på schemat, sedan blir det bvc och läkarbesök för Noah kl tre.
Jag är så himla nyfiken och jag hoppas verkligen att han rört sig mycket uppåt.. Men jag vet att jag inte kan hoppas på för mycket.
Vi hoppas även få mäta honom för första gången sen han föddes. Jag tippar på att han är 56cm. Han är ju en lång kille ju!

Efter läkarbesöket, ska vi åka till elgiganten och kolla på tv!
Noahs farmor ville följa med och passa Noah under tiden. Men jag tror nog snarare att det handlar om att hon vill mysa med vår lille myspojk! ;) Och det kan hon väl få då!  ^^

Ikväll ska jag bara ta det lugnt. Jag känner att det behövs, då det känns som om det är fullt upp hela tiden. Det blir väl lite bad och babymassage för Noah. Ååh vad jag hade velat vara bebis vissa dagar. Det verkar så mysigt. :)

Noah har även börjat le medvetet nu. Det är det bästa som finns!! ^^
Det första medvetna leendet fick jag den 3/7... då jag pussade i luften mot honom och han log. Jag trodde det var ett reflexleende och därför gjorde det igen. Då fick jag ytterligare ett och under den lekstunden fick jag fem stycken! Det var så underbart!..
Ibland är det lite svårt att få honom att le, antingen så tycker han att mamma är tråkig eller så hänger inte leendet med helt enkelt. Men det kommer ett par om dagen iallafall. Det är otroligt.
Nu är han mer vaken än någonsin och man får liksom respons för det man gör. Antingen så svarar han med sitt bebisprat eller bara stannar upp med alla rörelser och bara stirrar... Han är underbar!

Imorgon ska jag umgås med syster och sedan på onsdag så måste vi tvätta. Resten av veckan hoppas jag på att få träffa Emily och Lucas någon dag med. Sedan är det något besök på försäkringskassan osv.

Nej nu måste jag fortsätta.

Take care.



Kommentarer
Postat av: Lii

Vilken fin blogg du har fått till! :) jag var med på Elgiganten idag och handlade! Hittade ni någon fin TV? :)

2009-07-13 @ 19:15:31
URL: http://ligustavsson.blogg.se/
Postat av: Lii

Tjo igen! :) Jag köpte mig en ny skärm till datorn bara! Jaså, ska ni ha den stooora Tvn vi kollade på? :P

2009-07-13 @ 21:37:39
URL: http://ligustavsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0