Åååh. Denna väntan gör mig galen.

Ååh. Snart så. Bara 16v kvar. <3


v24.
Jag blir galen av väntan. Bara 16v kvar ifs. But still.
Jaha då blir det mvc nästa torsdag och Börne är då i Danmark
för att spela en pokertunering med Gustav.
Det var inte planerat för dom att åka, men så händer ju naturligtvis att
Börne vinner resan. ^^
Grattis Älskling.
Så nästa mån eller tis åker Börne och Gustav till Köpenhamn och
stannar i fyra-fem dar.
Får se om någon annan vill följa med mig. Hade ju varit mysigt!
Nae nu får jag sätta igång med städningen.

Take care.





Kommentarer
Postat av: Syster em

jag hade gärna följt med, men jag misstänker att det är innan klockan fem :P Förresten tycker jag att Noak var jättegulligt, har bara aldrig hört det förut :) Vidar, Mille, Milo, Alvar, Tino, Sander, Isak, Mio, Otis, Mino, Milliam, Loah, Eddie, Willy är mina andra förslag för tillfället :) hihi, du ser jag har några på lager.. hehe

2009-02-10 @ 14:24:58
Postat av: Helena

Gött att vinna resan :)

2009-02-11 @ 08:42:21
Postat av: Anonym

Fin mage =)

2009-02-11 @ 14:08:48
Postat av: Emelie

Men oj. Grattis grattis :)

2009-02-16 @ 16:37:18
URL: http://emelielenaelinor.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0