Lugna gatan.

Ja det är precis var det är här just nu.
Noah och Börne sover och jag borde nog gå och lägga mig snart jag med. Särskillt nu när jag kommer få ta Noah näst intill varje morgon nu. Börne och Gustav har fixat en lokal... eller ja snarare ett kontor där de kan spela tillsammans och bolla idéer med varandra. De flyttade in igår, och ja de det känns lite tomt. Men kan kanske vara bra att vara ifrån varandra lite om dagarna istället för att vara i samma lgh iallafall 20h om dygnet.

Idag så har det bestått av att mysa med min lillprins naturligtvis ( Som förövrigt är frisk nu. :) ). Varit uppe på stan och köpt liiite julklappar och sen kom Svärmor och Daniel på middag efter att Björn kommit hem.
Mysigt. Efter det blev det lite tvtittande och nu är klockan redan mycket.
Sjukt vad tiden går. Jag vill attd en ska sakta av lite grann. Den går alldeles för fort.
Lillkillen har varit såå himla glad idag. Underbara, älskar, lilla Noah. Finaste killen i världen.

I helgen som gått har vi fått upp alla julsaker. Trivs verkligen med vår lägenhet såhär kring jul. Klart jag trivs annars med, men nu är det mer mys-stämning.

Skulle till bvc igår och väga lillkillen och så skulle läkaren kolla på honom. Men när jag väl kom upp dit och 20 minuter försent kommer sköterskan ut och säger att läkaren glömt att avboka.
Så det var bara att ta sitt pick och pack för att bege sig hem igen. Lite surt. Men vi skulle få en tid snart igen.

Föresten så kommer världens finaste Vickan med pojkvän hem i helgen. DET KOMMER BLI NICE!

Tråkigaste inlägget ever? - Maybe.. men det blir nog inte så mycket roligare än såhär. :)

Take care.

Kommentarer
Postat av: Anonym

Åh, jag känner mig riktigt hedrar "världens finaste vickan". Förlåt har inte hunit svara på ditt sms, jobbar såmycket. :P men vi ska ha middag hos oss på dagen farmor och farfar och mattias och theresa kommer vid 2, så efter middagen där kanske runt 5 kan vi börja vår kväll, vad sägs?:)

2009-12-02 @ 18:21:21
Postat av: Li

Jaa julen är mysig! Men det är ju så kallt och man blir bara förkyld! :P Sen blir det bara blött och slask! Nej sommar ska det vara Johanna! :D

2009-12-06 @ 13:41:41
URL: http://ligustavsson.blogg.se/
Postat av: Maliiin

Sv: Jaa, jag kan handla ihjäl mig :D Ska jag gå på stan så får jag gå utan pengar ibland för annars så handlar jag som en tok till Saga :)

2009-12-07 @ 10:45:19
URL: http://sillybarbiie.blogg.se/
Postat av: Frida

Ja det är helt underbart :)

2009-12-07 @ 17:38:01
URL: http://bisgaard.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0