Helgen i Motala!

Helgen har varit supermysig! Vi kom upp runt halvnio i fredagskväll. Det blev naturligtvis Idoltittande, vilket slutade väldigt pinsamt. Vi satt och skämdes satan där hemma i soffan. Ni som kollat på idol, vet exakt vad jag pratar om. Ja antagligen alla andra också, eftersom det står i alla tidningar osv.
Jaja, vi låg väl i sängen halvtolv.

Lördagen var jag uppe halvåtta för att ge Noah lite gröt. Strax efteråt kom de andra också upp, så blev dte lite frukost för oss också.
Vid halv elva gick bilen mot Linköping för en dag på stan. Hittade en massa fint som till Noah och Börne i Julklapp.. och även en tröja för mig. Vi åkte tillbaka till Motala runt fyra tiden... Åkte vi till Maxi för att inhandla lite tacogrejer. Hem för att laga tacos och kolla på film. Blev en hektiskt men väldigt skön dag.

Söndagen blev det bara slapp med tvtittande och kortspelande. Vid tvåtiden begav vi oss mot Karlskrona igen.
Har varit en underbar helg. Dock har den gått lite för fort.
Noah har varit jätteglad och busig hela helgen.
Och jag måste säga att jag är så otroligt stolt över honom!
4.5h i bilen både i fredags och i söndags. Han skrek 2 min på ditvägen men annars inte, ett enda gnäll. Han är så otroligt duktig och jag är så otroligt stolt över att få vara hans mamma. Jag älskar den lilla prinsen.

Idag har det varit lite slappt hittills. Packat upp väskan och plockat undan lite. Vid tretiden så har nog Börne tränat klart, för då ska vi åka och storhandla.

Imorgon ska vi äntligen få väga lillkillen.. och läkaren ska kolla på honom. (Rutinkontroll)
Var 1.5månadsen vi vägde honom, så det ska bli roligt!

Nu ska jag se om Noah vaknat från sin nap!

Take care.

Kommentarer
Postat av: Anonym

Jag fattar inte det pinsamma Johanna!? :P Eller är jag bara efter? Haha!

2009-12-14 @ 17:20:19
URL: http://ligustavsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0