Huvudvärk.

Nu ligger lillfisen i babygymmet och leker. Man hör bara: kraffs, kling kling från det hållet. Han underhåller nog sig själv just nu tror jag. Haha.

Ja dagen började vid 7 och likaså huvudvärken. Jag har druckit mycket vatten och tagit en tablett, men det hjälper inte. Jag borde väl inte sitta vid datorn då ifs. Men när man får en stund ledig så blir det lätt så. Vilket är väldigt sällan. :)

Igår åkte jag till mina föräldrar runt nio för att hälsa på. Efter ett par timmar, så lämnade jag Noah där för att åka och kolla på när Börne spelade fotboll. Sen efter det bestämde vi oss för att åka och bada på torkö. Vi tog med oss grillade revbenspjäll och kyckling och glufsade i oss som två medeltidsmänniskor. Men gott var det. Sedan bestämde vi oss för att ta oss ett dopp.
Eftersom jag bara badat en gång tidigare i år så kändes det väldigt nödvändigt. Det var kallt till en början men sen blev det jätteskönt.
Jag har aldrig varit på torkö förut och det var det finaste vattnet jag någonsin sett.. I princip. Det var riktigt klarblått/grönt. Det var iallafall en väldigt mysig liten tripp.

Efter det bar det av till min mor och far igen. Åt lite grillat, och umgicks med min syster som precis kommit hem från Aiya napa. Isch bara inte svininfluensan kommit till Familjen Olsson-Ödman. Det vore inte så kul om lillklimpen fått det. Men dte får vi verkligen inte hoppas. :)
Det blev film på kvällen, som var sådär. Det blev hemfärd runt elva och då var jag sjukligt trött. Somnade direkt när jag la huvudet på kudden och vaknade fyra då Noah ville ha mat.
Det är sjukt. Inatt klarade sig Noah utan mat i 9 timmar!! Han åt vid sju och ville inte ha förens fyra. Det är sjukt. Men skönt naturligtvis... Både för honom och för oss. :)
Ja nu har Noah börjat sova i sin egen säng hela natten sen en vecka tillbaka. Han är så duktig! Vi brukar klä på honom sin pyjamas runt 9 och så blir det sängdags strax därefter.
Han bökar bara runt i någon minut sen somnar han jättegott.
Ja det är så himla underbart.

Han växer och står i minsann. På torsdag blir han 3 månader! Tiden bara springer iväg. Men den är underbar!
Och nästa söndag nalkas det dop. Det kommer bli kalasbra, tror jag.

Nej nu ska jag se vad min prins gör och se vad/vem han ligger och prata med. :)

Take care.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0