v32!

Jaha, idag har jag då gått in i v32. Det börjar närma sig med stormsteg nu.
Ja, jag har som sagt inte tänkt så mycket på förlossningen tidigare. Men nu har förberedelserna osv susat genom mitt huvud några dagar. Man tänker sig hur det kommer bli. Det är så svårt att tänka sig och det är ju så individuellt.
   om två månader är det dags. Extakt 2 månader imorgon till bf iaf. Det ni! Ni ser, allt bara springer iväg.
Jag ser faktiskt fram emot själva förlossningen med. Jag vet att det kommer vara bland det värsta jag varit med om... Men ändå bland det finaste. Från det ögonblicket man inte hade något, mer än en tung kropp.. Tills dess att vår bebis kommit ut, efter allt krystande, svettandes och all smärta.... Ja då får vi det finaste i världen. Vilket minne alltså! <3

Och det bästa av allt. Jag vet att Björn kommer bli världens bästa pappa. Det är det ingen tvekan om. Vi kommer bli världens bästa familj, tillsammans.
Det är väl klart att dte kommer bli tufft. Men vem har sagt att allt ska vara lätt? Vi ska kämpa in i det sista.
Jag älskar dig Pappa Björn!



Igår var det en väldigt fin dag, som alla andra den senaste veckan. JAG ÄLSKAR VÅREN.
Var visserligen väldigt trött igår...Så jag sov faktiskt bort två timmar mitt på dagen. Suck!
Men efter det, följde jag med Björn och hans far ut en runda. De skulle övningsköra. Sitta i baksätet med solen i ögonen. Ojojoj. Efter det åkte jag med Björn bort till fotbollsplanen vid rosenfeldt. De skulle träna lite med laget. Satt bara där några minuter, för att sedan ta en uppfriskande promenad hemmåt i solen. Jag blev naturligtvis mycket piggare av det. Mys!

Idag ska jag och syster gå på stan en runda efter hennes skola.. Sedan blire att ta dte slappt. Imorgon kanske det blir en stadstur med Li... och sen hem och hjälpa syster med middagen, hon ska ha för sina vänner (och mig) eftersom hon fyllde år förra veckan. Är kanske där till runt tio, för att sedan dra vidare till Viktor, där Björn håller hus. De firar honom som också fyllde år förra lördagen. Tycker om firanden!

Nae, nu ska jag öppna balkongdörren och läsa Se och hör.

Take care.

Kommentarer
Postat av: hanni

Riktigt härligt väder är det! Har ni packat väskan som ska med in när det är dags? ;) Önskar er all lycka i världen, du verkar vara en toppentjej.

2009-04-03 @ 15:06:54
URL: http://hanna1988.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0