Trött.

Vaknade vid halv nio idag. gick upp och tog lite frukost. Runt halv tolv åkte jag ut till Nättraby. Tanken var bara att sitta någon timme på altanen. Så blev det och jag löste lite korsord. DET är avkopplande om något. Skönt. Eftersom vi bara har en franskbalkong och en utegård som är under ombyggnad, så är det guld värt att mamma och pappa har trädgård. Bara åka ut dit och njuta av den friska luften, nu när jag känner mig så instängd i lägenheten. Jag kom ialla fall hem för 30 minutersen och är helt död. Att så lite kan göra så mycket. Det handlar nog om att jag dragit på mig en otrolig förkylning. Näsan rinner i ett och jag får problem med att andas. Det är nog där, mycket av tröttheten ligger.

Nu ligger jag ialla fall i soffan och vilar med en flaska vatten. Jag tackar bara för att vi har fri tillgång till vatten i sverige. Hade aldrig klarat mig annars. Men under bm-besöket i torsdags, sa hon att jag bara skulle dricka max 1.5 L dricka/dag för att få ner svullnaden i fötter och händer. Vi får väl se hur det går. :s Tror jag lyckas sådär.

Jag tackar alla för er omtanke nu när det varit sisodär de senaste dagarna!
Och Lizette och Gunvor, det låter underbart att sitta i solen och steka på balkongen tillsammans. Gör det lite från oss med. :) Jag hoppas att vi syns snart. Och jag hoppas naturligtvis att flytten till sthlm går bra!! Väldigt spännande må jag säga. Vi lovar att komma upp och hälsa på så fort vi kan!!
Och vi hoppas att du/ni kommer ner snart! Om inte annat lagom till att knodden tittar ut. :)

Nu blir det att sova en stund.

40 dagar kvar till BF btw.  :)

Take care.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0