Onsdag.

Jaha, gårdagen bestod av Barnmorskan kl 8. Allt såg kalasbra ut. Hjärtljuden låg på 144 (som vanligt.)  och sf måttet låg på 31. ^^
Min kurva som rusat iväg litegrann, har nu istället planat ut lite mer naturligt. ;) Känns alltid så underbart att få höra bebis böka omkring. <3
Hon såg att jag hade fingrar som svullnat upp och frågade hur dte var med dom.
    Jag har så fruktansvärt ont i både händer och fötter idag. Jag kunde knappt skiva ost med osthyveln. Jag kan inte knyta händerna liksom. Jag kunde inte ens skruva upp korken till juicen imorse. Hoppas det går över snart.
 Kändes även som om jag hade brännskador på fötterna när jag klev upp. Jag fick gå och halta, fram tills min kropp vande sig litegrann.
Jaja nog tjatat om det. :)

Efter bm, blev dte att handla frallor och hem och vänta på syster. Hon hade varit och skrivit upp.. Och hon KLARADE det! Bäst är vad hon är. Så blev att fira lite med frallor osv.
   Sedan stack hon ut med Vickan på stan och jag stack till jobbet. Jobbade till fem och stack hem där även syster var, så lagade vi lite mat.
(Antar att det var efter det arbetspasset jag fick som mest ont i kroppen. )

Sedan stack vi vidare mot bion. Vickan jag och elin såg: Män som hatar Kvinnor. Den var grymt bra. Märkte inte att den var så lång som den faktiskt var, och dte är ju alltid ett bra tecken. :)
Hem för att hämta bilen, körde hem Elin och Vickan... Och sedan hem igen för att se Andra avenyn med Börnis och sen SOOOVA. Var väldigt trött eftersom jag varit uppe sen klockan kvart i sju och inte sovit på dagen.
(vilket jag alltid annars gör, pga att varken min hjärna eller kropp hänger med annars)

Jadu, nu har jag varit uppe i ca 45 min. Vi tänkte åka och tvätta bilen idag, men inser att det regnar ute. Då blir den skitig direkt igen. Så vi får se om det blir av.
Sedan måste vi åka och handla. Det är tomt i kylen, finns inte ens lite bröd kvar. Fått äta knäckebröd i två dar, men nu vill jag ha något mjukt. :)
Tanken är att vi ska byta till sommardäcken i veckan med. Måste ringa Henke som kanske fixar en tid. ^^


Och ja det var nog allt jag hade att bjuda på idag.

Take care!


Kommentarer
Postat av: Helena

Hej =).



Tack :). Tycker det är väldigt kul att pyssla när man har inspiration :).



Snart kommer bebisen. Spännande :)

2009-04-09 @ 15:04:45
URL: http://.....................

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0