Måndag.

Igår blev det grillning hemma i Nättraby hos mor och far. Hela min familj samlade bestående av, Mamma, pappa, syster Emelie och syster elin, samt Björn. Inte allt för ofta alla är samlade samtidigt. :)
God mat och en mysig kväll! Kunde dock vara varmare, då vi kunnat spela kubb. Men det får bli en annan gång. ^^

Nu ligger jag i soffan och slösurfar. Väntar bara i princip på att hämta grejjerna från babyproffsen! Vilket inte blir förens efter fyra någon gång, då systrarna ville följa med. Ifs så kommer antagligen syster innan, så vi kan käka lite mat osv. Behöver även storhandla, då det är tomt i kylen.
Åå.. ikväll ska allt upp! Spjälsäng, skötbord och vagn vill säga!
 Kommer inte kunna sluta springa in i sovrummet, känna, klämma och titta hela tiden! Kommer nog provköra vagnen i lägenheten med en del. ^^

Imorgon blir det begravning. Det kommer bli väldigt jobbigt, men på något sätt skönt att det är över. Gått i tankarna i en hel månad nu. Det kommer bli en väldigt fin begravning... Det känner jag på mig.

Nu blir det duschen.

Take care!



Kommentarer
Postat av: Josse

Åhh!! du får lägga upp bilder på bebisens rum sen!!! kram

2009-04-21 @ 10:53:11
URL: http://josseochgibban.blogg.se/
Postat av: Sanna

Hej Johanna! Hoppas allt är bra. Du ska inte duscha med halsbandet. Du kommer att vinna på att inte utsätta det för väta, parfym, krämer osv.. Då kommer det att hålla sig fint väldigt länge. Kul att du är så nöjd!



Mvh

Sanna

2009-04-21 @ 19:59:21
URL: http://handmadebysanna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0