På bättringsvägen!

Det känns som om Noah bara blir bättre och bättre. Så himla skönt. Men hans humör går fortfarande upp och ner. Han är superglad någon timme sen blir han jätteledsen en stund.. sen glad.. och ja ni förstår. Han vaknar också ganska mycket under nätterna.. men nu handlar det inte om att han vaknar av hostan, utan av att han är ledsen och inte vill sova. Oftast blir det runt elva-halvtolv.. precis innan vi hunnit somna. Igår vaggade jag honom i ca 1h innan han somnade om. Iförrgår var vi vakna i 3h under natten. Det är väl mycket som händer nu under utvecklingen. <3


Björn håller med på att bli frisk. Men han är fortfarande hemma och vilar.. då han inte är helt återställd.
Även min förkylning blir bättre och bättre. Riktigt skönt.

Helgen har varit så lugn man bara kan drömma om. Jag blir dock rastlös när något inte händer.. men jag tror den här helgen har varit nödvändig!


Nu ligger lillkillen och sover. När han har vaknat så ska vi masa oss upp till försäkringskassan och hacka på dom. Nu måste jag ta tjuren i hornen och begära mina jävla pengar. Jag blir så trött på det här. Har varit så jävla många turer med det här.. men nu måste det vara över. De försöker blåsa mig... det är jag övertygad om!

Efter det så ska vi ta en liten promenad och även handla lite för dagens middag.

I veckan ska vi försöka träffa lite vänner till mig.. Om vi som sagt hunnit bli friska. Sen kanske liite träning?



Ja som ni ser har jag inget vettigt att skriva nu heller, men jag kände att jag måste hålla igång för att inte försvinna härifrån igen. ;)

Take care.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0