Jobbig natt men en mysig morgon.

Natten har varit jättejobbig. Noah´s förkylning blir bara värre och värre. Kändes som om den lugnat ner sig och att den skulle stanna nere. Men inte.

Inatt så fick vi gå in ca 10 gånger till Noah och stoppa in nappen, ta upp honom och mysa.
Vi tog in honom några gånger till oss så han bara somnade till för att sedan lägga in honom igen. Jag får nämligen ingen som helst sömn om Noah sover på min arm + att han blir så svettig att det rinner. Lilla gubben. Så nätter som den här finns inte så himla mycket att göra. Bara gosa.
Näsan rinner väldigt mycket vissa dagar, så man får torka var femte minut... vissa dagar rinner den inte alls. Det täpper till så han inte kan andas. Usch lilla gubben. Han har varit såhär i ca 2månader nu. :/ <3

Helgen har varit skön men hektisk. I lördags blev det som sagt fotboll vid lunch. Kan inte säga mer än att jag hatar domarna och inser att de gjorde fel trots att jag inte kan alla regler. 
Nog pratat om det. 
Efter det så mötter jag upp min syster och Noah på stan. Blev en väldigt stressfull shopping, men blev bättre än väntat! Sen hem till Nättraby och göra sig iordning det sista innan det blev middag och melodifestivalen i huset bredvid. Vi firade ju världens bästa Vickan som fyllt 20. En riktigt lyckad kväll.

Igår började dagen med att sätta ihop det sista på bokhyllan. Det var ett jävla skit, som tog 2dygn att sätta ihop. Men det blev iallafall bra. Sen kom min far och skulle fixa det sista i Noah´s rum. Det blir så fint. Nu ska vi bara sätta in allt i hyllan osv. Sen är det helt färdigt. :)
 
På eftermiddagen så gick vi bort mot björkholmen för att fira Noah´s farbror Daniel. Blev god fika där innan syster kom och hämtade mig och det bar av till friskis. Ett tufft pass men så himla skönt när det är färdigt. Liiite träningsvärk än sålänge. Jag hoppas det inte kommer mer då vi ska träna ikväll igen. Bättre om allt kommer imorgon istället. :)

Som sagt så har morgonen än sålänge varit väldigt mysig. Vi myser till max och han är relativt pigg nu.
Om några timmar så ska vi iväg till Bvc för en läkarkontroll. (Rutinkontroll). Det ska bli spännande och se hur mycket han gått upp sen sist, då det var över en månadsen vi var där.
Ikväll blir det som sagt träning. Min favoritkväll är ju ikväll med mina favorit program på tv. Det är nice.

Nej nu ska vi mysa vidare. 

Take care.
 


Kommentarer
Postat av: Sophie mamma till Nellie

stackaren! här är det med snorigt värre :(

kram!

2010-03-18 @ 00:05:16
URL: http://beylejd.blogg.se/
Postat av: Sophie mamma till Nellie

Ja det är inte roligt alls.

Nellie har varit förkyld ett tag nu med hosta och sen så kommer detta med puuh!

Hela min familj och Jonas blev magsjuka när Nellie började på dagis i november. Idag är hon iaf pig goch glad :) Kram!

2010-03-18 @ 15:44:05
URL: http://beylejd.blogg.se/
Postat av: Maliiin

Tack :) nej vi är helt nybörjare, haha. Visste inte ens vilken vi skulle köpa först för vi suger på sådana kameror. Vi fick hjälp av en kompis med själva köpet av kameran och sen så har vi testat oss fram helt enkelt :)

2010-03-18 @ 21:12:36
URL: http://sillybarbiie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0