Söndagsmys.

Ja idag är det skönt ute. Blåser kanske lite förmycket.. men vi kan ju inte sitta inne bara för det. :)

Inatt så har jag och Noah sovit hos mina föräldrar i Nättraby och vi är fortfarande kvar.. Mysigt! Björn var på fest igår så vi tänkte att vi lika gärna kunde vara här. :)

I fredags så var vi ute i spandelstorp och hade en mysig kväll med familjen Ahrberg (- Håkan). Det är alltså Björns syster med familj. Vid halv elva var vi mätta på tacos och godis och trötta efter mycket bus och bra tv.. Så vi åkte hem och somnade.
Igår så hämtade jag min nya cykel.. sen så åkte som sagt jag och Noah till Nättraby.. Vi åt god mat och mycket bra tv.
Idag så har vi hunnit varit i solen och gungat. Jag har även räffsat lite pinnar åt pappa. Men han var nog inte riktigt nöjd, eftersom han tyckte att jag kunde jobba lite mer. ;)

Nu gick jag in en stund.. Noah ligger i vagnen utanför och sover. Om 3h så ska vi hem och lämna lillkillen sen ska jag och Elin träna. Inte så himla pepp men det är ett ont måste..

Jag har inte så mycket mer att skriva. Det kanske kommer mer i veckan, vem vet?

Take care.

Kommentarer
Postat av: Frida

Hehe ja de ska bli skönt att få flytta till en bostadsrätt där man äger allt och får göra precis vad man vill. Tepetsering osv. :D Ja va synd för vi skulle sälja det för 5000kr, kostar 8000kr nytt. Och vi har knappt aldrig användt det. Ca 4ggr hehe

2010-05-02 @ 21:37:03
URL: http://bisgaard.blogg.se/
Postat av: Emelie

Tack så jättemycket för din fina kommentar. Jag får väll glädjas åt att jag inte är ensam om mina bekymmer och det har gått bra tillslut. Gud vad jag längtrar till November nu. det är galet :)..



Då får vi helt enkelt se hur magen växer sen då.



Ta hand om dig

2010-05-14 @ 15:24:20
URL: http://emeliielenaelinor.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0