Tvättdag.

Jahapp. Nu sitter jag uppe och har gjort sen kl. 06.15.
Jag har hunnit mata Noah och slängt in två maskiner tvätt.
Nu känns det så onödigt att gå och lägga sig igen. Nu är jag ändå hyffsat pigg, men om jag går och lägger mig igen så blr jag sjukt trött när jag vaknar. Det vet jag.
Noah somnade direkt efter maten. Nu har han börjat äta två ggr/ natt igen istället för en. Nu de senaste nätterna har han velat ha mat vid tre och sen vid sex igen... Men det är skönt att han äter iallafall. :)

Gårdagen var slapp. Jag följde med min mamma till min morfar ute i Torhamn. Jag tog naturligtvis med mig Noah och visade upp den lilla krabaten.
Igår ef/kv så¨var Noah Underbart glad. :) Så himla skönt, när de andra dagarna har varit sådär. Vi lekte en hel del faktiskt. Eftersom att igår var en av de bättre spydagarna (om det nu finns sådana) Så kunde jag leka mycket med honom utan att få dåligt samvete pga. att jag hjälpt spyorna att komma fram.
Men det kändes jätteskönt.
Igårkväll, blev dte lite film och tv, sen i säng vid halv tolv.

Idag ska lilla familjen ut och hälsa på Noahs mormor och morfar. :) Det blir lite middag och mys.
sedan hem för återigen en filmkväll.
Men icke att förglömma, att jag har tvättstugan idag. Jag tippar på att dte blir 5 proppfulla maskiner. och det tar ju sin tid att hänga upp. Men jag tänkte sticka ner igen vid halv nio.. och hänga upp de två maskinerna som är i och slänga in två nya. Då tar dte förhoppningsvis inte hela dagen, som det vanligtvis alltid annars gör. Jaja, det blir nog bra. :)

Nej, nu ska jag väl kanske lägga mig och kolla om det finns något på tv, innan mina prinsar vaknar. '
Det lär ju inte vara något 20 över sju på en söndagsmorgon. Men det återstår att se. :)

Take care.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0