Torsdag.

Yes idag är det som sagt torsdag. Morgonen har bestått av att torka spya, på spya, på spya.
Det är tråkigt när inte dagen börjar bra. Noah har även haft väldigt svårt att koppla av och att ligga själv.
Så det har varit en ganska jobbig morgon. Men man glömmer lätt bekymmerna när man ser det lilla pyret och tänker, att han faktiskt är vår. Vår lilla egna krabat. :)

Vi skulle egentligen ut och fika med sanne klockan ett och träffa Li på stan vid tre. Men sanne är sjuk, så det blev ingen fika. Och nu när jag gjort oss iordning till klockan ett så är det rätt segt att vänta till tre för att träffa Li. Så nu ringde jag henne och bad henne komma in tidigare. Hoppas hon hinner. :)
Det blir att kolla lite saker på stan, vi får väl se om jag inhandlar något.
Igår köpte jag en vinterjacka och det känns jättebra. Alla år sen jag var liten har jag ju valt alldeles för kalla jackor, bara för att det varit snygga. Men inte i år inte. I år blir det en riktigt varm och skön dunjacka. Det blev en grå parkas. Jag tror även det kan bli snyggt. :)

Ikväll blir det som de två andra kvällarna... IDOL. :)
Jag är överlycklig för att det har blivit höst och allt bra på tv börjar igen. Visst hade det varit skönt med värme, men när man har en liten son, som inte klarar värmen så bra, så blir man överlycklig när det blir lite svalare och tvn börjar igen. Sommarn har ju bara bestått av repriser och det suger rätt bra.

Imorgon så blir det husvisning. Vågar inte säga mer, pga det ofta inte blir något som faller oss på läppen. Men vi älskar huset båda två. Så vi får se. :)

Nej nu ska jag gå och kissa för att sedan bege oss mot stan.

Take care.


Kommentarer
Postat av: Emelie

Ja, det är bara att ringa o boka. Brukar vara ca 3-4 månader efter insättningen.



Okej, vad kul :)

Då kanske vi ska satsa på badet då nån dag :)

2009-09-10 @ 14:43:03
URL: http://emlizpemliz.blogg.se/
Postat av: Frida

Jag tänkte fråga dig vem det var som gjorde din blogg design?? Skulle med vilja ha en mer personlig design på min blogg men jag känner ingen som kan göra det.. Tänkte om du visste någon?

Lycka till med husvisningen. :)

2009-09-10 @ 15:43:00
URL: http://bisgaard.blogg.se/
Postat av: Lii

Ja jag hann ju men det var på håret! ;P

Jag älskar förresten också huset! Var inne och tjuvkikade lite på hemsidan! Tack för den roliga dagen idag! :)

2009-09-10 @ 18:42:06
URL: http://ligustavsson.blogg.se/
Postat av: Lii

Jaa det var den jag menade! :) Ja mamma älskar också huset, haha! Jag är en liten skvallerbytta och säger alltid till mamma om ert husletande, hoppas det inte gör ngt! :D

Ja ögonskuggorna är häftiga, men tror det är lite kruxigt att få på dem kanske?

Jaa vi måste ta stan ngn mer dag! Roger hade förresten en rabattkupong på stadium så jag kommer få jackan billigare! :)

2009-09-10 @ 22:09:47
URL: http://ligustavsson.blogg.se/
Postat av: Liiii

Tjoo!

Nej jag har inte testat den för det var någon grej som skulle frysa i minst ett dygn :S men roger och jag ska testa den ikväll! :D

mja inte jätte, men 15% så jag får den för 850:- istället! :)

2009-09-11 @ 09:05:54
Postat av: Emelie

Ja, nästa vecka ska nog passa bra.

Jag verkar ju inte bli inringd på något jobb iallafall ;/

2009-09-11 @ 11:12:22
URL: http://emlizpemliz.blogg.se/
Postat av: Hanna

>> Jag ska byta skola till Kristianstad eller Malmö. Nu när Dennis och jag gjort slut så känns det lika bra :)



Hoppas du har/har haft en fin dag!

2009-09-11 @ 17:24:24
URL: http://hanna1988.blogg.se/
Postat av: Liii

Nej fy vad tråkigt! det såg ju sjukt fint ut på alla bilderna så man trodde ju att det var ett kanonhus! Ååh jag som ville bada i er pool :P

2009-09-11 @ 17:54:28
Postat av: Hanna

>> Oj, mindre kul kan jag tänka mig :/ Måste ta mycket på krafterna!



Jo, jag kände att jag inte kunde ge 100 % i vårt förhållande och då är det bara fel att fortsätta... Han tog det inget vidare, men det är bättre nu. Vi kunde umgås som normalt och imorgon ska vi till kåren båda två :)

Han berättade att du gjorde slut med honom nästan exakt samma dag fast två år tidigare, precis innan nollningen, stackarn :/



Men ja, livet går vidare och jag är säker på att han kommer finna den "rätta"!

2009-09-11 @ 23:12:45
URL: http://hanna1988.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0