Måndag och promenad?

Yes igår blev det ju som sagt mat hos Noahs mormor och morfar. Det blev köttgryta för mig + potatis och couscous för de andra. Jag har aldrig varit något större fan av "riktig" husmanskost (Då menar jag verkligen husmanskost, som kalopps, fläsk-korv osv) Men jag har nog mognat lite. Jag kan äta, kalops, rotmos osv och till och med tycka att det är gott. :) Det jag aldrig kommer att lära mig att äta är tex lever, ärtsomma m.m. Urk.
Äsch vad fan pratar jag om? ! Det var gott iallafall, det var det jag ville få fram.
Det blev lite spel och kaffe efteråt, tills det var dags att åka hem till tvättstugan.

Kvällen bestod av en mysig promenad. Även där har jag nog mognat lite. Jag har alltid hatat att just, gå. Jag tror att jag bara tänkt; träning, jag måste träna, träna, träna. Och ja det är väl klart att det blir tråkigt då.
Igår gick jag ändå snabbt, men njöt på ett annat sätt. Det var skön kall luft och jag beundrade vår vackra stad. Nu var det ju mörkt, och det är så mysigt att kolla in i de tända fönstrerna i husen.
Yes så jag funderar på om jag ska ut idag igen. Det tror jag nog att det blir. :)

Sedan efter det blev det till att lägga lillkillen och ensam mamma söker. Kl. Nio, blev det den nya filmen på fyran. Kommer inte riktigt ihåg vad den heter, men den var så jävla b. Alla var verkligen dubbade, eller ja hälften iallafall. Rösterna var så jävla tillgjorda och det var det enda jag kunde tänka på. Om de satsat på svenska skådespelare, tvivlar jag inte en sekund på att det kunnat bli bra. Nej så den får tummen ner av mig.

Yes, varit vaken sen halv sju, då Noah ville ha mat. Sedan efter det, så la jag Noah in till Björn, så jag kunde ner i tvättstugan och packa ner och hänga upp den sista tvätten. (Då jag inte orkade ta det sista igår + att jag bokade stugan halva dan idag med. :)

Nu igår så var lillkillen glad hela dagen. Så det var nog bara ett par dar, då han kände för att gnälla. :)
Så nu är han likaglad igen! Mitt lilla hjärta.

Mys står det nu på listan, då jag hör att Noah håller på att vakna.

Take care.

Nu insåg jag precis att jag glömt att publicera det här inlägget. Det skulle publiceras runt klockan nio.


Kommentarer
Postat av: Li

Jag såg dig kila förbi jobbet idag! :)

2009-09-14 @ 18:05:45
Postat av: Frida

Jo jag vet men jag fuskar ibland. hehe

2009-09-14 @ 19:36:08
URL: http://bisgaard.blogg.se/
Postat av: Lii

Jadå du är alltid schnygg! :)

2009-09-14 @ 20:11:39
URL: http://ligustavsson.blogg.se/
Postat av: Liii

Jaa jäklar skitväst! Men jag tror inte jag skulle använt den så mycket ändå faktiskt :P

Det var förresten en mycket bra ide det där med festen! :D

2009-09-15 @ 17:05:46
Postat av: Emelie

Hej :)

Hur är det med er, kräks Noah mycket fortfarande?

Det hände visst inte så mycket med badet denna veckan :P

2009-09-18 @ 11:58:40
URL: http://emlizpemliz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0