Lördag.

Jag vet att det blir glesare och glesare mellan inläggen. Men jag får skylla på att jag har en son som tar hgela ens vakna tid. Vilket är underbart. :)

Jaha vad har hänt sen sist då? En massa känns det som, men jag har glömt bort mer än hälften.
Det blev iallafall bio i onsdags med Mor och syster. Sommaren med Göran.
Det var jättebra, men jag hade nog dock förväntat mig mer. Men bra var den iallafall. ^^
Sedan på kvällen, blev det ett glas vin tillsammans med min underbara sambo och lite tv.

I torsdags var familjen Olsson-Ödman på marinmuseet faktiskt. Jag kan tycka det är lite mysigt. :)
Det blev även lunch där, vilket var gott... men det var något affärsammanträde samtidigt, så det var lite mycket folk osv... men det var iallafall supermysigt.. Efter dte blev det en runda på stan och sedan hem för matlagning.

Igår blev det en relativt lugn dag. Jag och Noah gick och fikade med Isabelle ett par timmar på sena eftermiddagen.. Det blir aldrig en tyst minut där inte. Men ack så trevligt.

Och idag. Ja idag så har jag varit uppe sen halvsju och började den tidiga morgon med storstädning.. Blev färdig runt elva och då gjorde vi oss iordning för bomässan nere i östersjöhallen.
Vi bestämde oss för att lämna vagnen hemma och ta bärselen istället. Det var ett klokt val ska jag säga er.
Det var sjukt mycket folk och dte var så vaaarmt.
Vi kunde inte gå och kolla en längre stund utan, gick och handlade istället.
När vi kom hem var jag helt slut, efter en hektisk start på dagen så jag gick faktiskt och la mig ett par timmar. Skönt att man är två... då kan ju Börne ha Noah medans jag vilar eller något och tvärtom.
Jag beundrar verkligen de ensamstående, som klarar så mycket mer!

Senare blev det till att göra kycklinggratäng med bacon, succini och champinjoner. Det blev riktigt gott och till maten så kollade vi på Män som hatar kvinnor.
Jag älskar den filmen, medans börne aldrig sett den. Måste ju uppdatera oss innan det blir
Flickan som lekte med elden på bio.

Nu sedan 3 timmar tillbaka så sover Noah så fint i sin lilla säng.

Imorgon blir det att umgås med syster hela dagen och nästa vecka blir en heldel till att göra, förmodligen..

Ja nu är det som alltid när det går långt mellan inläggen... -Ni får veta vad som händer detaljerat. Kanske inte den roligaste läsningen, men jag har ju inte så mycket mer att säga.
Nu ska jag surfa klart här, sen blir det sängen. :)

Take care.

Kommentarer
Postat av: Helena

Äh känn ingen press på att du måste uppdatera regelbundet. Huvudsaken är att du uppdaterar ibland och visar bilder på den underbart söta lilla killen :)

2009-09-20 @ 07:26:04
URL: http://yeshelena.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0