Skönt.

Äntligen hemma!
I måndags så ringde börne och han lät jätteglad. Han frågade om vi ville komma hem dagen efter.
Det var väl klart att vi ville! Han hade läst, att om man har svininfluensan så ä'r man bara smittbärare någon dag efter man blivit feberfri. Han blev feberfri i fredags.. så 4 dar efter begav vi oss hemåt.

Det börjades med naturligtvis mys. Efter det blev det bad för Noah och pappas del. Noah skvätte ner hela badrummet och bara skrattade. Björn var blötare än Noah till slut, vilket inte var meningen. Haha. Men han var så överlycklig.
Sen la vi oss i sängen en stund och sov i någon timme.
Middag stod på schemat och det blev en fläskfilé-gryta. Den bestod av fläskfilé, zucchini, champinjoner, grädde, cremefreich med smak av  champinjoner och en cremefreiche med smak av soltorkade tomater och fetaost. Till det serverades ris till Björn och Fulkornsbulgur för min del.
Jag måste själv säga att dte är det godaste jag någonsin gjort. Ojoj.
Lite andra avenyn på kvällen, sen en tidig säng. Runt halv tio.

Dagen började med att jag vaknade av att min lilla lilla prins, drog av mig täcket och började pilla mig i ansiktet. Kan man vakna bättre?. Noah låg och mös och skrattade och vi lekte en hel del. Frukost och dusch, sen begav vi oss upp på stan. Vi köpte en present till Noahs lilla kusin som idag är 2 veckor faktiskt. Sen letade vi present till Noahs andra kusin, lilla Hannes. Han fyller 3 år på lördag och då blir det kalas. Vi hittade dock ingenting till honom, men vi får upp en annan dag.
Nu har jag ätit upp resterna från igår och jag hör hur Noah och pappa sitter och pratar med varandra. Jättemysigt.

Nu ska väl ja ta mig i kragen och gå ut att diska.

Take care.

Kommentarer
Postat av: Frida

Vad hade björn för första tecken på svininfluensan??

2009-11-11 @ 12:55:06
URL: http://bisgaard.blogg.se/
Postat av: Angelica

Haha, Valentin brukar också väcka mig genom att peta mig i ansiktet och hålla på med mitt hår! Det är en av dom mysigaste stunderna på dagen, när man ligger och myser på morgonen :D



Skönt att ni äntligen kan vara hemma igen, måste ha varit riktigt tråkigt att inte kunna va det :/

2009-11-11 @ 14:50:09
URL: http://angelicadianna.blogg.se/
Postat av: Lii

tjoo! ja det var väl ngn kille som hade en hammare i bakfickan :P eller bara en full li som ramlade eller nåt :)

Mja denna månaden är faktiskt en fattig månad tyvärr :/ men vad är det för nån konsert? ;) lasse gissar jag på? :P

2009-11-11 @ 16:47:49
Postat av: Frida

Ne inte vad tanten sa på vårdcentralen, men jag är förkyld och har en jobbig hosta men ingen feber.. men ja får vänta till v48 då dom ska vaccinera oss andra som inte är i risk zonen.

2009-11-11 @ 20:25:18
URL: http://bisgaard.blogg.se/
Postat av: Maliiin

Det hade vart trevligt. Kan höras av nästa vecka så kan vi se om jag är ledig :)

2009-11-13 @ 21:29:43
URL: http://sillybarbiie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0