Kalas.

Igår träffade jag och Noah isabelle på stan vid ett. Vi gick en runda för at sedan bege oss hem till oss för att fika lite. Hon var här till halvfem.. sen skulle jag laga sjömansbiff. Jag pratade med mamma om tillagning. Så fick jag reda på att de inte gick att steka. Det är bara grytkött. Så jävla jobbigt. Vi hade inga ingredienser till att göra gryta... så vi fick beställa mat istället. Frös in biffen och får istället ha den en annan dag.
Blev idol som vanligt och efter en stund kom även Daniel och hälsade på.

Dagen idag började med att jag fick sova utan avbrott till halvnio. Fyfan vad skönt.
Fick iförsig det igår med. Nu de här nätterna har Noah sovit jättebra utan matpaus. Alltså, jag har lagt mig ganska sent de här kvällarna, runt halv tolv. Jag har då matat Noah innan jag somnat. Så igår var det min tur att ta honom under natten. Men då vaknade han vid åtta.. och då ville han inte ens ha mat utan bara mysa och leka. Han blev inte hungrig förens vid nio.
Då blev ju Björn lite avundsjuk och trodde inte han skulle få sova lika länge inatt. Men det fick han! :) Matade honom likadant igår, innan jag gick och la mig, sen sov han till åtta och ville ha mat. Jag fick sova vidare, sen vill både pappa och Noah in i sängen och mysa under täcket. Efter 20 minuter så ville inte Noah mysa mer utan dte blev lek istället. Underbart.

Just nu ligger Noah och tar sin morgon-nap här bredvid mig i soffan. Jag sitter här och skriver några rader. Om ett par timmar så ska Börne spela fotboll. Det är korpen så de spelar bara en halvtimme.
Vid ett åker jag och Noah upp till björkholmen och hämtar Daniel. Vi åker därefter och hämtar börne från fotbollen och sticker sedan ut till Maxi för att köpa den förutbestämda presenten till Hannes.
Vi ska vara på kalas vi tretiden. Leka med Hannes och mysa med det nya tillskottet Melvin. Himla mysigt!!

Ikväll blir det nog en familjekväll i soffan. Lite god mat och mys. Låter perfekt.

Imorgon blir det babysim.. vilket känns urkul med tanke på att vi glömde bort tiden förra veckan.

Kommentarer
Postat av: Lii

Haha ja jag vet inte, men gissade på Lars ;)

Mja jag vet inte, känner mig lite småsjuk idag, sen är det fest ikväll men vill inte gå dit själv.

Men det är väl lika bra att jag inte går, jag blir väl ändå sjuk :P

2009-11-14 @ 11:16:59
URL: http://ligustavsson.blogg.se/
Postat av: Jenny

Hej Johanna. Tack för komplimangen. Ja, jag gör byxorna lite extra långa för att jag vill att de skall vara "pösiga". och så varar de ju längre då. De kostar 180 kr, jag bjuder på frakten. Skulle du vara intresserad av dem har du de på någon dag... hör av dig isåfall.

//Jenny

2009-11-15 @ 00:04:19
URL: http://ladyjendesign.blogspot.com
Postat av: Maliiin

haha okej. Men torsdag blir nog bra för mig som det ser ut nu :)

2009-11-17 @ 21:58:14
URL: http://sillybarbiie.blogg.se/
Postat av: Liiiiiiiii

Jaa jag borde ligga i sängen men då skulle jag missat så mycket pengar :S Men nu är jag på bättringsvägen! :)

Vad hittas på idag? :)

2009-11-18 @ 16:37:17
Postat av: Jenny

Hej igen Johanna! Japp byxorna finns kvar, skicka mig ett mejl på [email protected] så får du information om betalning och leverans där.

Kramar Jenny

2009-11-18 @ 19:55:37
URL: http://ladyjendesign.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0