Helgen över.

Jaha, nu är även helgen över. Den går alldeles för snabbt.
Ja, jag kan faktiskt tycka det... Jag som inte jobbar allt förmycket nu, dvs inte alls, borde ju inte bry mig...
Men det stämmer inte. Det är alltid något visst med helg. Känslan är total.

Fredags började iaf med en fika på 1344 med Emmelie, Nina och Fi. Trevligt att träffa er igen! Sedan blev det stan med syster... och ja, då blev det en vår/sommar jacka eftersom ingenting passar längre. Kan även ha den efter förlossningen, för den kan vara lite stor. ^^ Sedan  blev det hem och umgås med min karl.

Lördag blev det först att sticka ut till Rosenholm med Malin, för att kolla på hennes pojk som spelar fotboll. Det var kallt blött och blåsigt, så efter en stund bestämde vi oss för att sätta oss i bilen och snacka lite skit. Nice.
Efter det, åkte vi hem, bytte om och åkte och kollade på när Börne spelade match. Alltid lika underbart. Han är bäst min karl. Han är sjuk på plan! Så en liten stolt "fotbollsfru" är jag allt!
Vi åkte direkt till systemet efter det, för att köpa vin ocg grejer till maolin och Nina. Själv blev det alkoholfritt jordgubbsvin. DET ÄR GOTT!
Hem och käka lite snabbt för att sedan åka och fira nina som fyllt år. Åkte hem runt tolv för att sova. :)

Söndagen (idag) åkte jag hem till Mor och Far runt ett. Hämtade upp Elin för att sedan bege oss mot Skopunkten... Hitta ett par gympaskor ( Nu får jag slänga mina älskade puma, som jag haft sen 7-8 i grundskolan... De har nu gjort sitt och det känns jobbigt) och sen hittade jag ett par vår/sommar skor. Riktigt nöjd.
Sedan blev det hem till nättraby igen för lasagne. Ojojoj säger jag bara. Efterätten bestod av kladdkaka.
Nu är jag hemma igen, efter körningen på e22:an och världens tätaste dimma.
Mycket skön dag som gått ALLDELES för fort.

Nu ska jag och börnis snart kolla på Andra avenyn, som vi missade i tisdags.
Och nu vet ni ytterligare vad som händer runt hela mitt liv. :D

btw. Bebis sparka hela tiden mot mitt revben, som gör sååå ont och är riktigt obehagligt. Lider även idag av foglossning och att ligamenten stramar som bara den... Även ont i lungorna. Så nu har jag även klagat av mig endel... Kändes att det behövdes! ^^

Take care!


Kommentarer
Postat av: syster em

låter som en skön helg, mindre skönt med alla krämpor dock :) hoppas du har det bra i övrigt.. hoppas din kamerajäkel blir lagad snart.. :)

2009-03-09 @ 13:56:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0