Tisdag och frallfika.

Förra veckan bara sprang iväg. Därför känner jag att jag inte "hunnit" uppdatera här.

Måndagen var jag hos mina föräldrar.

Tisdagen var Börnes mor och bror här på middag.

Onsdagen?.

Torsdagen var vi på middag hos Axel och Isabelle. .

Fredags?

Lördags blev dte först fotboll för Björne. Jag Älskar att kolla på när de spelar fotboll. Blir ju inte lika ofta nu som under graviditeten. Men någon gång då och då. :) Sen åkte vi hem till mor och far och åt middag. Efter det så kom Vickan och Jimmy in! Underbart att få träffas igen! Blev lite spelande, för att sedan gå in till Vickan och spela vidare där och även dricka lite vin.
Jag, Börne, Elin, Vickan och Jimmy. Kan det bli bättre?

I söndags var dte en relativt slappedag och sedan blev det babysim. För sista gången förövrigt. Lite tråkigt.. men vi får gå dit själva ibland. :)

Igår blev det en tur på stan för att inhandla lite måsten. Sedan köpte vi med oss lite lunch och gick ner till Björn och Gustav på kontoret. Även Kalle var där. Blev att vi var där någon timme. Kvällen blev lugn och skön.

Dagen idag har vi slappat, handlat lite för snart så kommer Lillemor, Håkan, Hannes och lilla Melvin hit på frallfika.
Längesen vi träffades nu, så det kommer bli jättemysigt.

Imorgon är det storstädning.

Torsdag blir det kanske hem till Nättraby.

Fredag blir det packning, för på eftermiddagen, efter Elins skola så ska Jag, Elin och Noah ta bilen mot Motala.
Vi kommer nog antagligen dit ganska sent... då det tar ca 4h att köra. Men gud så mysigt! Var ett årsen jag var i Motala sist så jag längtar. :)
Lördagen ska vi nog åka till Linköping för att kolla runt lite.. köpa de sista julklapparna osv. Nice!
Vi åker hem igen på söndags eftermiddag. Kommer bli en perfekt helg!

Lite orolig bara för att köra.. Och det är jag nog inte den enda som är. Har visserligen haft körkortet ganska länge, men har aldrig kört så långt... dessutom i mörker. Men jag tror det kommer att gå jättebra. :)
Vi kommer nog upp lagom till utröstningen av Idolfinalen. Låter hur bra som helst!

Nej nu ska jag gosa med min lilla älskling.. tills de andra kommer.

Take care.

Kommentarer
Postat av: Frida

Jo jag vet. :) Är vän med henne. :) fast jag hade inte orkat fara runt på 3 ställen..

2009-12-09 @ 10:10:08
URL: http://bisgaard.blogg.se/
Postat av: Frida

Naaw tack söta du. :)

2009-12-10 @ 15:48:20
URL: http://bisgaard.blogg.se/
Postat av: Emily

Ja jag har målat den. :)

2009-12-10 @ 16:01:44
URL: http://emiiily.blogspot.com
Postat av: Emily

jodå det är bara bra med oss. Nu senaste dagarna har vi mest tatt de lugnt hemma eller hos hos övriga familjen. vart på lite promenader och så. Själva då?

2009-12-11 @ 10:48:22
URL: http://emiiily.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0