Bvc.

Idag har vi varit på bvc.
Det var ju 1.5 månadsen han vägdes och mättes.
Nu väger han hela 8410g och är 71cm lång.
Han ligger perfekt på viktkurvan och han ligger lite över längdkurvan.
Vi har en lång liten kille. :)
Läkaren kollade även på honom och hon tyckte han var jättefin. :)
Han har ju även utslag på hela benen/låren och  även i ansiktet. Jag frågade vad dom berodde på... jag trodde han var torr eller fått någon allergisk reaktion.
Men läkaren sa att de ofta blir lite såna. Så vi behöver absolut inte oroa oss. Känns jättebra. :)
Nu ligger lillfisen och sover. Jag ska nog sätta på den nya Wallander filmen tills Björn kommer hem. Då ska han laga kotletter med potatisgratäng. Mums!

Take care!

Kommentarer
Postat av: liiii

Haha ja jag förstod det sen att det var det du menade :P haha!

2009-12-15 @ 18:12:29
Postat av: Linda Bowin

SV: Vi ska fira hos Emils bror me familj den 24.. sen var det tänkt att vi skulle till mamma oh pappa på juldagen men mamma jobbar då så dem kommer inte till oss förrän 27, så då blir d lite julklappar o fika. Hur ska ni göra då?

2009-12-16 @ 21:24:47
URL: http://lindabowin.net
Postat av: syster em

tack.. haha japp, det är ju tur att det bara är vi skärgårdsdoktorn-fantaster som fattar det :P ja det ska bli så skönt... pusss

2009-12-17 @ 15:31:00
URL: http://avons.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0