Onsdag.

Nu sitter sitter jag och noah som vanligt och myser i soffan.
Snart ska väl knutten ha lite mat, sen ska jag dammsuga och torka golven... jag dammtorkade nämligen osv igår. :)
Vid två ska vi bort till kyrkan och prata med prästen om dopet vi ska ha nästa söndag.
Sen blir det nog en lång filmkväll med familjen. Mysigt!

Vägde mig i måndags, som jag gör varje måndag numera. -1.6kg på en vecka! Känns otroligt. Så nu är jag minus 3.9kg på två veckor. Inte illa va?
Jag gick ju upp 18kg under graviditeten. Jag förlorade 10 kg naturligt och nästan 4kg  än så länge med GI. Det betyder att jag bara har 4 kg kvar. Underbart!
Fast jag vill ju ner 9kg till. Vi får väl se hur det går. :)
Nu kommer jag antagligen inte gå ner så mycket och kanske avstanna någon vecka.. Men huvudsaken är att jag inte rör mig uppåt. :)

Vi  var ju på kosta, i söndags igen. Berättar mer om det  i nästa inlägg då min prins börjar bli otålig här. :)

Take care!

Kommentarer
Postat av: Isabel

Va duktig du e som har gått ner så mycket, själv så händer det inte nått alls o kan inte heller banta för att jag ammar fortfarande uff uff, men det e jätte bra att du gått ner så mycket bra kämpat!!!!!!

2009-08-19 @ 20:15:07
URL: http://izzy-myfamily.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0