Kosta och familjemys.

Dagen har varit helt perfekt.
Började med att vi inte kom iväg förens vid halv tio. Var uppe vid elva. Vi hade lite picknick utanför innan vi begav oss in för att göra shoppa.
Det blev en jeanstunika och en bok för min del, en tröja och kalsonger till börne och en hoodie till Noah. Blev inte så mycket som det annars lätt kan bli. Men väldigt nöjda.
Jo förresten, det blev ett par finfina gardiner till sovrummet också. :)
Vi kom hem runt kvart i sex, då det har varit en lång dag. Trötta som få, men så mysigt.
Nu myser vi här i soffan och ska snart sätta på en film.
Skönt nu när regnet bara öser ner. Perfekt filmväder.

Imorgon blir det mvc för efterkontroll. Ska bli spännande att se.
Nyfiken på alla värden som varit lite höga förut. Jag undrar hur dom ser ut idag.
Sen blir det tvättstugan hela dagen. en soft dag med andra ord. :)

Jag ska försöka bli bättre på att lägga in bilder. Men i och med att vi har en stor filmkamera att även ta stillbilder med, är det  ju inte allt för lätt att bära med sig.
Jag har däremot tagit mycket kort med mobilen, men måste lära mig hur jag lägger in dom på datorn bara! ;)

Igår blev Noah förresten 11 veckor!! :o :)

Take care.

Kommentarer
Postat av: Linda Bowin

Japp han ska döpas här i Karlshamn :)

2009-08-13 @ 21:02:27
URL: http://preeciioous.blogg.se/
Postat av: Sophie mamma till Nellie

Hejsan! Jo hon är bättre nu. Hon undrade så varför läppen plötsligt blev så stor och underlig. Hon drog i den och suttade haha =) Jag kanske kan komma förbi någon dag. Ibland är Nellie rätt tjurig på stan, speciellt på fik när hon inte nöjer sig med sina egna kex ;)

2009-08-13 @ 21:24:31
URL: http://beylejd.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0