Ensamheten själv.

Ja, nu sitter man helt ensam i lägenheten. Det känns jättekonstigt.
Björn är nog hemma närsom. Han har precis spelat fotboll och Noah är hos sin Mormor och Morfar där han ska spendera natten.
Känns lite konstigt att lämna bort honom över natten, men det gick ju bra förra gången. :)
Idag blir det mys... Jag och börne ska ha en underbar dag/kväll/natt.
Vi har beställt bord på Mirage klockan fem och bio halv sju. Det blir den nya med Johan Falk.
Sen ska vi hem dricka lite vin och bara mysa. Kommer bli perfekt. Det känner jag på mig. :)
Kommer naturligtvis att sakna vår lilla prins.
Hur fan har man klarat sig innan han kom?! Det låter ju skitkonstigt att man kan älska någon så grymt, som man bara haft i 2.5 månader. Men det är inte alls konstigt. Känns som om man alltid haft honom vid sin sida. Han är det finaste jag någonsin har sett. Det är otroligt, vilken kärlek.


Älsklingen är överlycklig över att leka med Pappa. :)


Imorgon ska jag och Noah med Noahs Farmor och Faster till Kosta boda igen! :)
Jag tycker det är supermysigt däruppe och sen ångrar jag mig att jag inte köpte en karaff jag spanat in. Så det blir en tripp med dom imorgon, Igen! :)

Nej nu ska jag plocka lite i lägenheten, sen blir det mys med min Man!

Take care.




Bortse från spyan! ;)
Ja, om ni undrar varför han har en handduk under sig på varenda kort, kan jag meddela att vår lilla pojke är en riktig spygris. Ischiscisch.
Noah leker och myser i sitt babygym!




Far-och-son mys!



Haha, fisunge! <3



-



Noah med Moster!


Kommentarer
Postat av: Li

Ååh nu har han blivit så stor igen! Nu måste vi snart ses så han inte växer iväg!! :P

2009-08-15 @ 14:20:49
URL: http://ligustavsson.blogg.se/
Postat av: Angelica

Har också en liten spygris hemma ;) I början var det så jobbigt att springa efter handdukar, nu har jag dom överallt :P



Va söt han är den lille busen :D

2009-08-15 @ 15:10:00
URL: http://angelicadianna.blogg.se/
Postat av: syster och moster Em

Åh vilka härliga bilder på killen #1.

2009-08-16 @ 14:51:23
Postat av: Isabel

oohh va söt ha e!

2009-08-16 @ 17:20:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0