Bad och mys med Noah.

Yes nu är Noah precis nybadad. Riktigt skönt när han är det, för jag märker verkligen att han njuter. Nu luktar han inte kräk efter dagens måltider iallafall. Så mysigt.
Nu ska jag och Noah lägga oss i sängen och kolla på film, medan Börne kollar på fotboll. Det blir nog någon BECK, vilket jag tycker om, och om vi hinner med så blir det en Romantisk komedi också. :)

Imorgon ska vi upp ganska tidigt, för att bege oss med Noahs mormor, morfar och mostrar till kosta glasbruk och outlet.
Kommer bli en mysig dag.
Eftersom jag, börne och Noah inte kommit iväg några längre sträckor i sommar, så blir det en dubbel-familj-resa.
Inget märkvärdigt egentligen, men jag längtar. :)

Jag har förresten tappat 2,3kg på en vecka med GI. Nu får jag sen i måndags äta grönsaker och ett större utbud med annat. Känns jätteskönt. Nu kommer nog viktnedgången sakta av lite, men jag hoppas och ska  ner 10.6 kg till! Även om det tar lite tid.

Nu blir det mys!

Take care.

Kommentarer
Postat av: Kerstin

Hej Johanna!

Hoppas ni får en bra dag när ni är iväg. Skulle vilja lämna de små byxorna innan de blir för små till Noah. Snälla slå mig en signal, så vi kan fixa det.

Kram Kerstin Jonsson.

2009-08-13 @ 19:01:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0