Alla lite småsjuka. Suck.

Ja, jag har haft rejäl huvudvärk idag. Efter att jag skrev här, så gick jag och la mig. Det var behövligt måste jag säga. Huvudvärken försvann men huvudet är fortfarande riktigt tungt.
Börne har haft ont i kroppen idag. Riktigt ont i ryggen och ljumsken sen fotbollen igår.
OCH vår lilla älskling har har feber. Ja det är inte så mycket... men jag tror det är tänderna som spökar. De är ju redan påväg. Så han har haft väldigt svårt att koppla av idag. Sovit lite från och till men väldigt ytligt. Nu när vi skulle natta honom så har han som sagt väldigt svårt att koppla av. Men nu någon halvtimme såhär efter, så hör jag inte att han bökar runt i sovrummet längre. Hoppas han kan sova ett tag nu. Stackarn.
Det är så hemskt när man inte kan göra någonting. Lilla killen.

Nu är det några killar här hemma för att se fotboll på tv. Jag sitter här... och jag kan inte riktigt bestämma mig om jag med ska se fotbollen eller kolla på en film. Men jag vet inte riktigt var jag ska se på filmen för någonstanns. Jag hör ju deras fotboll var jag än är i princip och i sovrummet vill jag ju inte vara och störa lillklimpen nu när han precis håller på att somna. Men det löser sig säkert. :) Fotbollen är jag väl inte heller så sugen på att se egentligen, eftersom inte Sverige spelar. Då är det riktigt tråkigt. Vem ska man då heja på?
Äsch jag kommer säkert på något.

Imorgon ska vi iväg och handla saker till dopet.
Tänkte kanske baka en kaka tills dess  även ifall vi ska ha tårtor. Jag är sugen på att baka, även om jag inte själv äter sånt.
Men jag ska faktiskt fuska lite på dopet ändå. Det tycker jag att jag är värd.

Nej nu blir det mer IBUMETIN!

Take care!

Kommentarer
Postat av: Liii

Haha tack för kommentaren Johanna! :) Jag tror nog inte jag kan leva utan de skorna ;) Jag kom förresten på vilken affär jag hade sett lårhöga stövlar i. Det nya Skinn och väskcenter, vid Village, eller Bubbeltian du vet! Kolla där!

2009-08-28 @ 00:01:35
URL: http://ligustavsson.blogg.se/
Postat av: Lii

Jaomen visst har dem det! :) Fast jag vet inte om de heller var över knäna men vissa såg lite längre ut iaf :)

2009-08-28 @ 17:22:30
URL: http://ligustavsson.blogg.se/
Postat av: Frida

Nje.. de tror jag inte. Hehe

2009-08-31 @ 20:11:31
URL: http://bisgaard.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0