Onsdag.

Kunnat sova till åtta, med några få avbrott. Helt otroligt skönt. Igår klarade jag mig hela dagen från att sova middag, blev istället att lägga sig för natten vid 22.

Blev bara Elin och jag igår. Vickan hade annat för sig. Men mysigt var det.
Blev tacos och lite tv. Eftersom båda var slut, så åkte hon hem runt nio. Men en lagom kväll med andra ord!

Jag mår förövrigt mycket bättre i kroppen idag! :) Jag har fortfarande jätteont i bäckenet, men jag kan iallafall gå!
Så tanken var ju först att jag skulle upp till bm idag. (har en tid 9.30). Men av min stora förvåning, så åskar det något enormt och spö-regnar... Så jag tar faktiskt bilen. (Vilket jag tror är bäst.. om jag nu kan). Trots att det är 300m till bm. Men vågar ju inte gå ute när det är ett sånt fruktansvärt väder.

Hoppas naturligtvis fortfarande på att mitt tryck lygger hyffsat. Känns jättebra.
Men gud vad jag känner, att när jag blir arg eller ledsen så flyger blodtrycket iväg. Jag börjar svettas som en gris och skakar. Så därför får man tänka sig lite för.
Men gråta måste jag göra... ofta. Annars fungerar inte min vardag just nu.
Jaja...

Skulle ju kanske umgås med Jennie ikväll istället för i måndags. Men far min ringde och ville att jag och Börnis skulle komma och grilla ikväll. Vilket vädret kanske inte tillåter nu, men det är iallafall tanken. Saken är den att de är ju lediga imorgon, just därför de ville grilla just ikväll.
Jag och Jennie bor ju 100m ifrån varandra, så det kan ju inte bli så svårt att hitta någon timme då och då. ;)

Nej jag återkommer efter besöket på mvc.

Take care.


Kommentarer
Postat av: malin

ja till och från har det varit jobbigt men det är det värt :)

låter som att du också haft det riktigt jobbigt/:

oj får du inte göra nånting av det, det kan inte vara det enklaste. men du kanske har en kille som får göra allt nu då? skönt & slippa diska iallafall, det är de värsta jag vet. speciellt nu när jag får så himla ont i ryggen varje gång jag gör det/;



åh tack! ja verkligen, det är så himla mysigt. vill ha bebis här nu :)



hoppas det går bra för dig hos mvc idag!

får man fråga vilket sf mått du har?:)

2009-05-20 @ 11:09:18
URL: http://malinnpeterson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0