Lördag och Eurovision.

Nu sitter jag och väntar på att klä på mig inför åkturen till fotbollsplanen. Vi ska åka om 30 min, så jag har lite tid över.
Vaknade som vanligt ganska tidigt.. 06.26 om jag ska vara exakt. Vaknade av att blåsan höll på att spricka. (ovanligt). Men jag har nog en väldans tur, eftersom jag jag aldrig behöver gå upp mer än en gång per natt. Jag har ju hört skräckhistorier där de går upp en gång i halvtimmen. :/
Gick och la mig igen.. i hopp om att kunna sova i 30 min till innan klockan skulle ringa. Men varför slutar jag bara inte att hoppas? Det går ju aldrig ändå. ;)

Ikväll är det Eurovision. Jag är inget jättefan av det... men jag kollar ju alltid när sverige sjunger och när det är röstning. Jag har inte så stor glädje av de andra bidragen. Blir bara långtråkigt. Jag tycker att de flesta låtarna måste jag faktiskt höra flera gånger innan jag fastnar för dom.
Men jag ska erkänna att jag har haft en låt till och från på huvudet sen kvalet. Jag kan inte få bort den!
Juryn tyckte den var tråkig, men jag tycker melodin är sjukt mysig.

Portugal.



Kommentarer
Postat av: Linda Bowin

SV: Ja verkligen, har me fått lite bristningar, men bara på sidorna än så länge men trots att jag känner mej stor o tung nu så gillar jag min mage ^^ d gömmer sej trots allt en bebis där inne :)

2009-05-16 @ 10:25:30
URL: http://preeciioous.blogg.se/
Postat av: Kristina

Jag gillade den också! Var en av mina favoriter :) men den som vann var också bra.

Tänker på dig och ungen varje dag johanna, hoppas allt kommer gå finfint ^^

2009-05-17 @ 23:25:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0