Hoppas allt är bra idag.

Vaknade 07.40 och har kollat på vakna med the voice sen dess. Mysigt program det där.
Vid halv elva så ska vi till vår bm på mvc. Kolla ytterligare blodtryck osv.
Nu hopppas jag för gudskull att trycket ligger ganska lågt, så hon inte skickar iväg oss till förlossningen igen.
FÖR DET VILL JAG JU INTE. Nu har jag nog tagit det där med vila lite bättre än förra gången jag fick komma hem... Det kliar sjukt mycket i fingrarna, efter att få ta de där kläderna som ligger på soffan och ta tallriken och diska efter mig. Men jag gör inte 1/3 av sakerna jag ser. Prova själva, att inte få göra någonting i några veckor. Det suger.

Alltså grejjen är... att jag förstår nog inte riktigt att jag verkligen kan bli mamma i princip när som! Jag kan bli mamma i natt eller så kan jag ju gå tiden ut. Det vet man ju inte. Men jag har nog inte riktigt förstått det där än. Lite konstigt det där, men såklart underbart! Och ja... Det bästa hade ju varit om bebis vill hålla sig lite till. Vi får som sagt ta allt som det kommer!

Jag tycker förövrigt synd om knodden. H*n hickar heeela tiden. Flera gången om dan.

Hoppas inte h*n får sin mammas hick... DÅ är det verkligen synd om henne/honom. ;)

Jag uppdaterar efter bm... Om jag nu får komma hem igen efter! :s

Take care!

Kommentarer
Postat av: Emmelie

Åh vad bra, du får allt vila dig lite till gumman:)..Jo tack efter omständigheterna mår jag bra:)... Jobbet går bra, fick heltid nu i sommar!!:).. Hoppas vi kan ses snart:)..Pusspusss

2009-05-07 @ 11:57:55
URL: http://eeemmelie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0