Exakt två veckor kvar till Bf!

Ja jisses! Exakt två veckor kvar till bf! Men ingen människa tror att bebis kommer hålla sig så länge. Jag känner ju att saker händer i kroppen. Vilken känsla!
Så blir h*n två veckor försenad i vilket fall, skulle inte förvåna mig. ;)

Nu kommer jag prata om min roliga sovschema igen! Ja, vad är det för roande? - Inte vet jag.
Men jag somnade iallafall runt tolv igår. Vaknade klarpigg 02.30!! Kan ni tänka er?! 02.30!!! Det är 2.5 timmes sömn!!.
Som tur väl var, var börne fortfarande uppe, så det blev ett avsnitt av 24. :) Så underbart att vi har hittat något vi tycker om tillsammans.
   Det var färdigt runt 04.00. Vi gick och la oss och JA! Jag kunde somna vid 5! Så nu sov jag till 9! Men vad gör du lilla bebis, mot mamma? Jag kan ju inte ligga, sitta eller stå bekvämt nu längre. Det spelar nog in en hel del.

Jaja nog pratat om det nu. ;)
Gårdagskvällen hos Mor och Far blev supermysig! Grymt god mat och fint väder, tillslut! Blev väldigt mycket prat om bebis. Går liksom inte att man slutar, när man väl börjat! Så det kretsade kvällen samtalsämne om!
Blev rätt sent, hemma runt halv elva. Men mysigt var det! :)

Dagen består av mys med Li och Emmeli till en början! De ville till glassiären, vilket man aldrig tackar ner till. :)
Sedan efter det ska vi åka till Svärmor och leka med lilla Hannes och äta mat! Jag bara älskar den lilla killen. Kan man göra annat?

Snart, äkskling. Snart så. <3

Take care!

Kommentarer
Postat av: malin

får hoppas det för längtar så mycket:)



jaså, får se nästa gång jag är till mvc då :) är beräknad 2 juli.

och du har bara 2 veckor kvar, det är ju ingenting!

hur känns det inför förlossningen?:)

2009-05-21 @ 11:10:23
URL: http://malinnpeterson.blogg.se/
Postat av: Linda Bowin

SV: Ja vi har d inte lätt nu i slutet :P så när man väl lyckas sova nåt så när bra så är man överlycklig. Du har ju inte långt kvar nu, spännande! :)

2009-05-21 @ 13:43:42
URL: http://preeciioous.blogg.se/
Postat av: Sophie mamma till Nellie

Spännande med bebis snart här xD

2009-05-21 @ 23:12:16
URL: http://beylejd.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0