04.44.

Yes, det var då jag vaknade imorse. Gick som vanligt upp för att kissa och kan/kunde inte somna om.
Det är frustrerande. Ingen vill vara uppe såhär tidigt om man inte behöver. Även ifall jag tycker det är jätteskönt att vakna tidigt... men då menar jag runt åtta.. inte nu.
Jaja jag kan väl förmodligen somna lite runt förmiddagen istället! Annars kommer jag vara helt död ikväll när jag ska umgås med syster och Vickan.

Det står mat på schemat, sen soft. Mys.
Skulle ju träffat Jennie igår, men får bli en annan dag,
Tror det var ganska vettigt, med tanke på att jag var ganska seg.

Just nu ligger jag och funderar på vad jag ska göra.
Ingenting på tvn såhär tidigt och ingen som uppdaterat varken bloggar eller annat.
Därför har jag det lite segt. Får nog bli en film i hopp om att bli lite trött.

Återkommer senare!

Take care.

Kommentarer
Postat av: Liii

Ååh vad segt för dig Johanna! En annan vaknade ju med ganska tidigt idag som du ser :P Dock inte lika tidigt som du!

2009-05-19 @ 08:32:47
URL: http://ligustavsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0