Vila i frid.

Först och främst, vill jag bara säga; Vila i frid farmor. <3
Hon togs ifrån oss igårkväll efter lång tid av kämpande. Ett år av turbulens har nu satt sina spår.
Både en känsla av lättnad och naturligtvis sorg.
Lättnad, för att inte längre se henne lida.
Tack för att jag fick dela en så lång tid med dig.
Nu får du träffa farfar igen, och nu kan du äntligen gå igen. Det måste vara obeskrivligt.






Idag har jag varit hos barnmorskan och gjort en glukosbelastning. Var inte så illa som jag fruktat.
Ingen diabetes här inte, bra järnvärden och vårt lilla pyre mår kalasbra.
Hjärtslagen låg på 144 och sf-måttet låg på 31. Och det var tydligen ganska stort. ;)
Efter det blev det en lång och välförtjänt frukost med frallor.

Nu ligger jag och vilar en aning. Ikväll ska jag och Isabelle på modevisning. Ska bli roligt attse, speciellt när syster stylat en frisyr. ^^

Tack för dom fina kommentarerna. :)

Och vad kul att du även hittat hit svärmor! Om du inte hinner se här innan, så kommer ett mess att skickas iväg snart!
Det var en liten, beige-randig pyjamas med Baby-tiger från nalle puh på. Supersöt!
Jag kan visa dig när du kommer påmiddag på lördag! :)


Take care.




Kommentarer
Postat av: syster em

Hjärtar tillbaka <3

2009-03-19 @ 13:39:12
Postat av: Emmelie

Finns här om du vill prata<3, ALLTID!

2009-03-19 @ 15:58:55
URL: http://eeemmelie.blogg.se/
Postat av: Svärmor

Många Kramar

2009-03-19 @ 21:24:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0