Söndag.

Jaha, nu var det ett tagsen jag skrev... Igen. Men ni får njuta extra nu!

Fredags blev det jobb. Det är så skönt att jobba, när man jobbar så himla sällan annars.
 Hitta på något och komma ut lite.
Det  gick bra. Ganska mycket att göra, men det är då tiden går fort.

På kvällen, skulle det bli myskväll med popcorn och grejjer. Men icke. Efter jag kommer hem från jobbet, börjar jag känna mig riktigt sjuk.. (ovanligt). Jag fryser och magen bubblar, precis som vid maginfluensa. Jag mår illa, och får inte i mig någon mat. Försökte få i mig lite yoggie, men icke. Tanken var att jag skulle jobba lördag med... Jag förvarnar jobbet att jag kanske fortfarande är sjuk dagen efter.
   Gick och la mig men sov väldigt oroligt. Vaknade hela tiden, magen var öm och jag kunde inte vända mig om. Vaknar tillslut vid halvtio dagen efter. Mår fortfarande inte bra.. Skulle precis ringa jobbet och berätta att dte inte blir något jobb för mig.
   Men jag tar ändå en tallrik gröt innan som smakar klister, men hört att det är bra för magen. Efter det känns det liiiite bättre. Jag struntar i att ringa, utan går till jobbet iaf. De blir väldigt förvånade att jag kommer, eftersom de trodde inte att det skulel gå över så snabbt.
   Jag jobbar någon timme, och mår helt bra igen. Det är så konstigt att det kan gå över så himla snabbt. Så fort jag är igång, brukar mitt illamående försvinna. Men inte alltid man är sugen på att upp och gå osv, när det är som värst.

Det blev alltså ingen maginfluensa... Men det kanske hade varit bäst om det blev. En kväll hit och dit, är väldigt jobbigt. Bättre att vara sjuk 3-4 dar... och sedan frisk. Men icke sa nicke.

Tog det även ganska lugnt med maten igår för att vara säker på att jag inte skulle må likadant.
Efter jobbet igår, blev det hem att duscha, sen åkte Börne och jag och hämtade min mor på jobbet, sen vidare till nättraby. Min syster fyllde år, så det blev lite presentöppning osv. Mysigt. Stack hem runt nio tiden.
   Börne stack vidare för att fira Viktor som fyllt år. Jag låg hemma, vaken fram tills klockan var halv två, sedan bar det av för att hämta pappa på hasslö. De hade haft spelning.. Så sent blev det bannemej.. Var inte i säng förens klockan var 4, efter omställning av klockan. Sov därför väldigt länge idag. Kvart i ett stod klockan på när jag kollade. Fast tekniskt sett var den ju bara kvart i tolv. ;) Får inte lika dåligt samvete om man tänker så. Haha

Idag blir det en väldigt slapp dag. Imorgon ska jag och Börne åka och äta lunch ute, sen kolla på spjälsäng och skötbord..Hoppas på att hitta något superfint. Och om vi gör det och får hem det samma dag, så ska vi redan montera ihop det och förbereda. :) Bara 2 månader kvar ju. Tiden går snabbt. Men vi får täcka över det med något, så det inte dammas ner allt för mycket. :)

Nu ska jag sluta gnata.
Take care.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0