Onsdag.

Det har inte hänt så mycket sedan helgen, så därför väntade jag med att skriva i hopp om något roligt skulle dyka upp, men icke!

Måndag skulle bestå av storstädning... Men då låg jag sjuk men illamående, magont och lungorna som gjorde riktigt ont. Så det fick vänta..

Tisdag blev en städdag ist. :) Vår stora garderob är nu riktigt fin och fixad... Rensat ut en massa kläder och som till min förvåning blev halva garderoben. (Inte likt mig, vill aldrig göra mig av med något... men ifs så ska jag spara allt jag "slängt" ut i en svart sopsäck på vinden. Känns därför inte så tungt.)
Sedan kom syster, lagade lite mat och hon plockade ut lite kläder hon ville ha ur sopsäcken. :) Sedan blev det även städning av toan och vardagsrummet. Sedan blevdet inte mer.. haha

Idag blir det ist att göra resten av städningen...men det kan vara ganska kul. I alla fall efter resultatet.
Sedan ska jag och börne ragga present till hans syskon... och efter det ska vi till mormor i ronneby, för att visa upp stora magen och fika. ^^ Hon måste ju se mig innan förlossningen också ju... Har inte träffat henne sen i höstas annars. Det går långt mellan varven, men ska bli mysigt.
Mycket mer händer inte, men det räcker gott och väl.

Kanske, kanske händer något annat kul i veckan som kommer senare. Who knows? ;)

Take care


Kommentarer
Postat av: sanne

kanske träffa mig i veckan? ;)

<3

2009-03-11 @ 14:34:10
URL: http://ungracefulconfessions.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0