Dagarna springer iväg. :s

Ja, ännu en dag har nått sitt slut. Det känns så konstigt att dagarna går så himla snabbt, utan att man gör något vettigt egentligen.

Dagen började då med lite lunch för mig och syster. Eftersom hon hade ont om tid, så blev det mcd. Inget jag tackade nej till iofs. Gott var det.
Efter det stack elin vidare till körskolan, medans jag stack en runda på stan.
Väl hemma redan klockan 12. Och ja! Vad fan har jag gjort mer sen då? Helt plötsligt blev klockan fem! Jesus. In med potatisen i ugnen, på med köttet på stekpannan och fixa såsen. Yummie. Efter en jäktad måltid,  blev det först dusch och sen bio med Johanna.
En shopaholics bekännelser. Det var vi och två till i salongen. Haha. I början undrade jag vad det här var för skämt.Tyckte att filmen var riktigt dålig. Efter sisodär 20 min, ändrade jag min uppfattning. Visst var det en mysig film, men absolut inte en av de bästa.
Men trevligt sällskap fick man iaf! ^^

Nu ligger jag i sängen och funderar på att sova, eller kolla på film? Borde kanske sova egentligen. Tanken är att jag ska upp runt nio imorgon och börja städa. Skönare att ta det på förmiddagen. Men efter det, så går nog hela eftermiddagen åt att sova. Jag blir alldeles slut när jag är igång sådär!

Nej en liten film har jag nog tid med. :)

Take care.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0