90 dagar kvar! <3

Jaha, har inte skrivit på nästan en vecka. Tyckte det var dags igen.
Resten av helgen bestod av jobb och middag hos mina föräldrar i Nättraby.
Måndag? Vågar inte svara på vad jag gjorde.
Tisdags var vi på annebo och fixade med Lill-Ödmans present eftersom han fyller nästa tors. Sedan bar det av till Sanne i sjötorp. Matlagning och film. Precis i min smak!
Onsdags var jag först på stan med Isabelle :) Blev ett par timmar där och lite shopping. Efter det var det bara att hämta bilen för att åka till Sanna på fika. ^^ Hem efter ett par timmar för att köra Börnes dator till Johannes och ännu mer fixning av Lill-Ödmans present. :)
Sedan blev det korv ocg potatismos. Yummie.
Idag blir det storhandling och antagligen lite städning. Behöver rensa ut och städa vår garderob nu. Sån man säger och gör grymt långt efter. Men det måste verkligen bli av nu.

90 dagar kvar till Bf idag. (beräknad förlossning)
Känns mer än bara bra.
It feels lovely!

Nae nu blir det frukost.

Take care

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0