Mamma, pappa, barn. = Kärlek.

Jag får be om ursäkt att det inte blir något skrivet här.

Eller va? Varför ska jag be om ursäkt för att jag umgås med min familj? Nej det där tar jag tillbaka. :)

Att vara en familj... en riktig familj ni vet.. Mamma, pappa och barn är det bästa som finns.
Väldigt krävande... man är helt slut.. men det är det finaste man kan vara.
Jag älskar det!!


Noah är mer vaken nu vilket är så mysigt! Innan sov han 20h om dygnet och då fick man aldrig se hans fina ögon eller aktiva sida. Vilket man gör  nu och jag tycker är jätte underbart. Jag har t.o.m sett vad han har utvecklats på de här veckorna han funnits. Jesus på onsdag blir han 4 hela veckor. Tiden bara springer iväg.

Nej nu blir det ytterligare mer mys i sängen med min prins.. Eller ja, rättare sagt, mina prinsar framför One tree hill.

Liten uppdatering blev det iallafall. :)

Kommentarer
Postat av: Hanna

Det är helt förståligt att du inte uppdaterar så ofta, de flesta hade nog struntat helt i bloggen. Ni har ju en prins att ta hand om nu, då är inte detta prioritering nummer ett ;)



Hoppas ni har det underbart!

2009-06-20 @ 21:03:36
URL: http://hanna1988.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0