Jag säger då det!

Jag måste vara ärlig och säga att jag har blivit lite putt på de personer som väntat barn och skriver blogg... och sedan när de väl får barnet, slutar de blogga! Jag har aldrig förstått varför, nu när de absolut har något att prata om.

Jag ber om ursäkt för det. Jag är ju inte ett dugg bättre själv! Haha Man har ingen ledig tid, och om man nu skulle få en liten timme över, som nu när mina älsklingar sover... så är inte det första man tänker på att blogga. Idag tex försöker jag tvätta nu när de myser... och om de inte gör det så får ju Börne ta honom om hjag ska göra något sånt och tvärt om.
Så ja, ni får ursäkta.. Men jag hoppas på att tiden finns... Om några månader om inte annat. ;)

Först och främst vill jag bara säga: Vår älsklings pojke har fått ett namn!
Det blir Noah Ödman! Något som tillslut blev perfekt! :)

Igår fotades vi till tidningen. Tänkte lägga upp bilden här när den vl kommer upp till hemsidan, annars så kommer bilden upp i BLT imorgon och i sydöstran på måndag... Om ni ville kika. :)
Sedan blev det stan med systrarna och efter det familjen i Nättraby.
Mysigt!

Nu som sagt tvättar jag, efter att fått lite tid över. Och tvätt.. det blir det!
Vi har alltid tvättat 1gång/månad förut.. och nu, ja... Nu blir det lika mycket tvätt som vi tvättade på en månad under en vecka här hemma emd vår lilla spygris i farten. :)

Nej nu tänkte jag lägga upp lite bilder och sedan tänkte jag bara förmedla att: Vara mamma är det bästa som finns.

Take care.





Kommentarer
Postat av: Matilda

underbart söta, båda två ;)

2009-06-09 @ 11:30:58
Postat av: Sophie mamma till Nellie

Så fina bilder! =)

Åh Noah är så fint, det hade jag högsta prioritet på namnlistan om det skulle bli en pojke =) Men nu blev det ju en liten Nellie, får väl se om det blir en pojk sen i framtiden =)

2009-06-09 @ 11:41:22
URL: http://beylejd.blogg.se/
Postat av: Emmelie

gud vad söt han är:D

2009-06-09 @ 17:15:00
URL: http://eeemmelie.blogg.se/
Postat av: julia

Å så sött!!



2009-06-09 @ 19:11:44
Postat av: Emmeli

Ni var så otroligt fina i tidningen lilla familjen! Man blir tårögd när man ser alla bilder, han är så otroligt fin! Måste få träffa er på riktigt snart, har varit så stressigt när du/ni har varit inne! Sköt om er en massa!

Kramar

2009-06-10 @ 23:06:50
URL: http://metrobloggen.se/mlian

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0