En solig dag.

Ja idag är det sol för första gången på hur länge som helst, känns det som. Då menar jag riktig sol utan en massa moln.

Jag sov 3h inatt med en liten bebis som hade ont i magen. :/ Efter mycket om och men, bestämde vi oss för att gå och mysa i soffan. Han började gallskrika innan för han hade så ont. Jag lider verkligen med honom.

Vid tio, gick Björn upp från sängen och vi byttes av. Jag sov från 10-14. Riktigt skönt. Fast nu har jag ju i princip sovit bort dagen. Det känns lite segt, men vad ska man göra med en liten som styr allas vanor? Haha. :)

Nej planen var att vi skulle gå ut en runda i det fina vädret... och att Axel och Isabelle sa komma på fika runt sex-tiden och kolla på vår lilla krabat. Men nu blir det nog lite städning innan dom kommer.. sen ska vi faktiskt till Dragsö och spela lite minigolf och lite picknick.
Kommer bli hur mysigt som helst. Bara solen håller i sig... eller ja, värmen iallafall. :)

Nej mat blir det nog snart hoppas jag. Börjar bli hungrig.
Kanske man ska äta gräddpytt idag? Det låter gott. :)

Take care.

Kommentarer
Postat av: syster em

vad mysigt det låter gumman :) stackars Noah bara som har så ont, ni får säkert lite bra tips imorgon. sköt om er. puss

2009-06-21 @ 15:31:16
Postat av: Sophie mamma till Nellie

så mysigt, har med haft en härlig dag vid havet =)

2009-06-21 @ 20:41:44
URL: http://beylejd.blogg.se/
Postat av: Li :)

Aah vad gjorde ni på min ö? :) Jaså, av fat hobbit eller? :P kom efter halv 12 i så fall! :D och innan 5 :P

2009-06-21 @ 23:47:54
URL: http://ligustavsson.blogg.se/
Postat av: Liii

Haha det blev lite rörigt nu ja :P Nej jag jobbar fotfarande bara vardagar :) Skönt! Ja men i augusti börjar ju skolorna så då sticker alla :P

2009-06-22 @ 09:24:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0