Bvc.

Ja, nu sitter jag här, börne dammsuger och älsklingsbebis sover.
Ska alldeles strax väcka honom, för att byta blöja och klä på sig eftersom vi ska upp till Bvc och väga honom vid 3.
Vi hade ju lite problem med amningen i början och därför gick han ner lite för mycket dagarna efter födseln. Nu känns det som om amningen börjar ta fart och vi hoppas på att han rört sig lite uppåt. :)

Vi skulle ju ta vagnen upp eftersom det bara är ca 400m dit, men vädret är så jobbigt. Ena sekunder spöregnar det och andra skiner solen. Bättre att ta bilen då.

Efter det kommer min mamma en stund. Hon kan absolut inte vänta säger hon. Haha
Hon är så söt.
Inte konstigt att våra familjer är så kära i vår lilla krabat. Han är ju det vackraste som finns! <3

Kommentarer
Postat av: sandra

åh grattis till den lille killen johanna :) Riktigt söt . hoppas ni alla mår bra :)

2009-06-03 @ 14:49:42
URL: http://sandraaroos.blogg.se/
Postat av: Emmelie

Hur mycket vägde han vännen?!:)... Hoppas vi ses snart:D

2009-06-03 @ 15:37:16
URL: http://eeemmelie.blogg.se/
Postat av: Sophie

Ja vädret är knasigt idag.

Skönt att det går bra =)

Om 12 dagar blir lilla pluttan hela 9 månader :O

Kram

2009-06-03 @ 16:11:25
URL: http://beylejd.blogg.se/
Postat av: MOSTER EM :)

you are very dålig på att svara på sms din fjant ;) jag förstår att mamma inte kan vänta, det är det väl ingen som kan, en så fin bebis :) hoppas han gått upp ordentligt nu! Pusspuss

2009-06-03 @ 17:31:10
Postat av: Carro från parallelklassen

Hoppas mini har gått upp ett par gram sedan födslen! Kan förstå att amning inte är det lättaste i början, väldigt vanligt att det funkar lite tjivigt har jag hört, för att sedan gå som en dans. Jag hoppas verkligen att ni njuter av att vara föräldrar, kan inte tänka mig något annat än att du är världens bästa mamma! Grattis än en gång. Han är ett underverk, helt klart! Kramar från carro

2009-06-03 @ 19:31:53
Postat av: Jane

vad ska den lille krabaten heta? :)

2009-06-03 @ 23:17:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0