Älskade älsklings bebis!

Sen igår har vårt hjärta haft magknip från och till. Jag blir så ledsen av att se honom ha så ont. Han bara skriker och skriker. Det är frustrerande att inte veta vad man ska göra med vårt lilla mirakel. Det som är någorlunda lugnande är att prata och mysa med honom samt stoppa in vårt lillfinger i munnen på honom. Det hjälper för stunden, men inte i längden. Jag tycker så synd om honom!
Han äter och spyr upp det han ätit... Och det som oroar mig mest nu är att vågen kanske pekar neråt igen. Vi får kämpa i honom mat helt enkelt.
Egentligen är det inget fel på hans hunger, utan mer på mängden mjölk jag har i mina bröst. Den är enorm och jag tror han får i sig för mycket åt gången. Det är nog därför han får ont. Jag har därför pumpat ut det värsta i början nu de senaste gångerna, för att ge honom sedan det som finns "kvar"... Men det har inte gett något resultat än.
Vi vill bara att vårt lilla pyre ska må bra ju!

I förrgår när vi var ute med vagnen så inser vi att det är punka på ett utav hjulen. Jag blir så arg att jag håller på att krevera, pga vi redan haft punka en gång innan, innan vi ens hade kört den. När vi väl är hemma ser vi att det är punka på ETT hjul TILL! Det är sjukt. Köpa en helt ny vagn för så mycket pengar så går den sönder gång på gång.
Vi åker ut till babyproffsen dagen efter för att få dom fixade... Nej då är det ingen som kan fixa dom förens fyra dagar senare. Vi får låna ett par hjul och allt är frid och fröjd. Idag skulle jag och min syster ut en runda med vagnen, men vad händer då?! Då passar inte lånehjulen!!! Så nu har vi fått låna en vagn av min pappas arbetskamrat.
Är det inte så jävla retfullt?! Just nu, all skit åt babyproffsen.
Nu när lillen har magknip så behövs en vagn kan jag lova. (Han tycker det är jättemysigt att åka vagn.)

Nej nu blir det nog att beställa kinamat och hoppas på att hjärtat somnar.

Take care.



Kommentarer
Postat av: Li

Baah fan var irriterande!! Nu blev jag med arg, haha! Har Nina fått tag i dig? :)

2009-06-06 @ 19:39:22
URL: http://ligustavsson.blogg.se/
Postat av: Isabel

Hej! när min lilla flicka hade med magknip så gav vi henne magdroppar o det kan man köpa från apoteket, för henne så hjälpte de, ni kan ju fråga på bvc först eller så prova massera hans mage med lite olja, det kan var baby olja eller oliv olja.

2009-06-06 @ 22:02:07
URL: http://izzy-myfamily.blogspot.com/
Postat av: Emmelie

Tack vännen, hur går det med namnet till den lille killen:)...Kramkram

2009-06-07 @ 11:24:30
URL: http://eeemmelie.blogg.se/
Postat av: Sophie

Nä stackarn!

Jag hade med asmkt mjölk i pattarna :P

och hon hade sån aptit så hon alltid hostade och satte i halsen. Och spydde alltid efter hon ätit. Det ser jättemkt ut men det är inte de. =)

2009-06-07 @ 19:22:55
URL: http://beylejd.blogg.se/
Postat av: Frida

Vilken underbart söt son ni fått. Stora lycka till och Grattis!!

2009-06-08 @ 18:56:12
URL: http://bisgaard.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0