Tiden bara springer iväg och ångesten är snart ifatt.

Ja dagarna går så himla snabbt... och jag får lite ångest över att det går så snabbt.. Jag ser att Noah växer som bara den. Visst är det underbart, men man får lite panik över att han snart kommer bli stor och att det inte blir så lätt att gå och bära på honom dagarna i ända. Men visst försöker jag njuta av varje sekund. :) Och jag gör allt för att ta vara på varje sekund!
Jag älskar att vara mamma!

Vår helg började med lite mys på montmatrei fredags. God mat och gott sällskap bestående av Björns ena syster med familj och björns ena bror med fru. Vi satt på uteserveringen under markiserna och hörde regnet smattra. Det är så mysigt. Kvällen slutade med en film! Kommer dock inte ihåg vilken, eftersom mitt minne inte är det bästa.
Natten blev inte så lyckad för min del. Jag kunde inte sova! Denna gången var det inte Noah som höll mig vaken... utan mina tankar och funderingar. Det blev bara 1.5 h sömn.

Lördagen blev det först Björns fotbollsmatch!  Han spelade en vid nio och då vann dom med 4-3 och Björn stod för ett av målen! Men den såg vi inte utan vi åkte för att kolla på den vid ett. Då vann dom med 7-0! Det var en riktigt härlig match... och Börne gjorde 2 mål! Ja här kommer skrytpellen fram i mig. Men jag är ju så stolt!
Efter det bar det av till mor och far för att ge Noah lite mat.. för att sedan dra vidare till kusinträffen på hasslö! Det var mysigt som alltid när man umgår med släkten!
Det blev tipspromenad, god mat och trevligt sällskap..
Det spöregnade i stort sett hela tiden men det var riktigt mysigt. Det kom sånna regnskurar så man trodde att huset skulle gå sönder. Inte var dag det händer.. men jag tror det var bra efter den här torkan.
Hemfärden tog därför sin lilla tid och jag låg på en snitthastighet på 50km/h hela vägen hem. Det var en upplevelse i sig. Vi var väl hemma vid tolv och då slocknade vi alla tre med en gång.
Inte så konstigt efter den sömnbrist jag haft under fredagen...

Igår blev det alltså en väldigt konstig dag.. Jag gick inte upp ur sängen förens vid tre.. Fortfarande helt slut.. och det blev en film och middag vid 21! Haha ja.. den var inte normal den söndagen!

Idag kanske jag tar en tripp upp till staden och kollar runt... sen ikväll ska vi på middag hos Axel och Isabelle. Det kommer bli lika trevligt som alltid!

Imorgon vankas det frukost hos Li och hennes mor. Sedan ska jag nog umgås med syster..

På onsdag blir det att fastställa björns faderskap vilket känns skönt! Sedan blir det ut och ta en öl med Li. Är väldigt skönt  nu när jag inte ammar och Björn kan ha honom hemma och ge Noah sin mat... Då kan man göra lite såhär!

Torsdag är det inget planerat än, vilket är skönt och på fredag blir det Kalas för börnes syster..

En händelserik vecka med andra ord!

Och nu blev det ett onödligt långt inlägg.. Men men så får det bli, när man uppdaterar så sällan! :)

Take care.








Mormor och Noah på kusinträffen.

Kommentarer
Postat av: Amanda

Gud så mysigt!

Kanske hade kunnat följa med på onsdag ut och ta en öl ledig på Torsdag! :D

Hör av dig isf! Hade varit kul att träffa dig hjärtat! <3

2009-07-06 @ 13:47:00
URL: http://amandakrona.blogg.se/
Postat av: Isabel

Vilka fina bilder, han e jätte söt!!

2009-07-06 @ 15:23:19
Postat av: Maliiin

Vad mycket det är man ska hålla reda på, alla papper och skit när man skaffar barn! Men det ska väl lösa sig med pengar för oss båda :)

2009-07-08 @ 09:14:03
URL: http://sillybarbiie.blogg.se/
Postat av: helena

Vad fin din blogg är.

2009-07-12 @ 16:26:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0