Tatuerings dags.

Jaha idag blev det till att tatuera sig. :) Blev mycket nöjd men det gjorde mycket ondare där än i nacken.. det svider nu och det var ändå 7 timmarsen. Sist gjorde det inte ont alls och sved inte någontiing. Men det är ju mer fläsk där jag tatuerade nu än var det är i nacken, så det kan ju ha med det att göra. Men ack så bra den blev.
Det är ju något jag ALDRIG kommer att ångra. :)





Just nu är det ju svullet och lite så. Men ni fick en liten överblick iallafall. :)
Jag bara 'älskar den.



Jag tänkte även lägga upp lite bilder jag tagit för ett tagsen.



Noah med moster Elin.



Älskling.



Mina karlar.
Ni är dom bästa.
Noah ser förövrigt ut som en liten kanin. ;)



Noahs kusin Hannes, som även ska bli storebror i November. :)
Söta barn.



-



Noah med farmor. :)



Dom fina kusinerna.



Så himla sött.


Det har inte blivit så många bilder på sistone... men här fick ni dom som tagits. :)


Det blev ett kort inlägg idag.
Tack för mig.

Take care.



Kommentarer
Postat av: Emelie

Vilken fin tatuering, o Noah är så himla söt :)

2009-07-28 @ 21:33:08
URL: http://emlizpemliz.blogg.se/
Postat av: Frida

Jätte fin tatuering!! :D

2009-07-28 @ 21:37:04
URL: http://bisgaard.blogg.se/
Postat av: Emmelie

GUd vad fin tatuering vännen:) och noah alltid lika underbar!

2009-07-29 @ 08:31:58
URL: http://eeemmelie.blogg.se/
Postat av: Syster/moster Em

Fin tatuering och fina, fina Noah. Jag längtar halvt ihjäl mig efter honom. Men snart ska vi gosa massor!

2009-07-29 @ 11:28:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0