Fredag.

Ja, nu är det fredag igen ja. Tiden bara springer iväg.
I onsdags var jag med min mor, far och syster i Tyskland. De skulle inhandla lite sprit, så jag hängde på.
Blev lite vin, bacardi, och någon likör osv. Mysigt att bara ta en dagsutflykt sådär... vilket var längesen sist.
Medans vi var där så var Noah hemma med pappa. De verkade ha haft en väldigt mysig dag dom med. :)

Igår, så var jag och Noah hemma i Nättraby.. och käkade lite och kollade på film. Sjukligt mysigt. Tycker verkligen om att vara där hemma... Alla älskar ju att träffa Noah och sen får man ju lite avlastning, eftersom alla vill mata, hålla och byta blöjor. Det är lyx bara det. :)
Idag har jag och Noah legat och myst på soffan.. sen stack jag upp till vårdcentralen och tog blodtrycket. Det var perfekt. 114/82.. Läkaren ville ju nämligen att jag skulle ta blodtrycket ett par dar i veckan några månader framöver.. eftersom det var så högt under graviditeten.. Men glömsk som jag är har jag ju glömt av det.. :/ Men nu så.. och det är ju bra som tur är!

Senare ska jag och Noah ut och träffa Sanna över en fika på stan. Trevligt..
Sen ikväll ska vi bara ta det lugnt. :)

Imorgon så blir det att göra stan med Li och Isabelle.. och hoppas även att den kvällen blir lugn med bara mys med min  familj!
Börne har börjat plugga igen.. och han jobbar ju och även så letar han och några kompisar lokal så dom kan sitta där och jobba.. eftersom Björn jobbar hemma nu, så är det nog skönare att de kanske skaffar sig en lokal... där de även kan bolla ideer med varandra. Jag är lite skeptisk till att inte ha honom hemma.. men det är bara för att jag alltid har haft honom hemma om dagarna. Kommer kännas tomt och konstigt att han är borta. Men det ska nog bli bra. :)
Så han har fullt upp, med skola, jobb, lokal-letande och sin familj.

Noah bara växer och växer.. Ska väga honom igen på måndag... och jag längtar som alltid! Ååh, vår lilla fina pojke. Han skrattar hur ofta som helst nu.. och det är så otroligt mysigt! Nu de senaste nätterna har han även sovit jättebra. Känns skönt. Han somnar runt 11 och har sovit till 5-6... Då vill han ha mat för att sedan somna om igen.. och det är så skönt.. det gör ju att han är med vaken om dagarna.. och det är ju så det ska vara. När vi är pigga så är han pigg och vi kan leka med honom mycket. Om nätterna när han är pigg, så är man inte så sugen på att leka, alltid. Men snart så sover han nog hela nätterna i ända! Han är verkligen det finaste som finns den lilla fisen. Jag ska lägga in lite bilder någon dag. :)
Jag älskar min familj, över allting annat. Jag har aldrig varit mer säker som jag är på det här. <3

Take care.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0