Fredag och mys.

Nu förlorar jag nog några besökare, pga att jag är så seg med att uppdatera här.. Det är ju synd, men det får jag ta. :)


 
Jaha, dagen började med att gå lite på stan innan Li skulle börja jobba klockan elva. Men det blev att hon började halv tolv tillslut. :)
Efter det bar det av hem för att ge Noah mat, och sedan bege oss till försäkringskassan. Nu har äntligen mina föräldrarpennings-papper skickats in.. och nu kan jag äntligen få lite pengar för att jag går hemma. Även om det inte är så mycket.
Sedan åkte vi till långö för att sitta på en filt i skuggan och mysa. Den var varmt och olidligt, men inget bad här inte.
Hem och laga tacos för att sedan kolla på film. Smother blev det och den var trotsallt väldigt mysig. Borde ni se. Underhållande om inte annat. ^^

Nu sitter jag här och ringer telenors kundservice.. Jag har köpt ny mobil.. eller ja, jag har förlängt mitt abonnemang så jag får ju i princip en helt ny mobil, gratis. Its nice. Så nu ska jag ringa och få inställningarna så jag kan skicka och ta emot mms. De säger att väntetiden är ca 5 minuter, men har nu suttit här i snart 20. Om jag gav upp efter några minuter, hade det varit lugnt... men nu har jag suttit här så pass länge, att det borde vara min tur när som helst.
Den är i alla fall ursnygg.. :) Väldigt nöjd än så länge!!

Här är min skönhet, fast jag har en rosa. :)


             Samsung Gt-S5600





Imorgon har vi skaffat barnvakt!  Hela kvällen + natten. Noahs mormor och morfar ska ha honom. Känns lite lustigt att lämna bort honom en hel natt.. men jag tror att jag och börne behöver lite tid för varandra. :)
Om inte annat så tar det 10min med bil, om saknaden skulle bli för stor. ^^

Nu kom jag äntligen fram..

Take care.

Kommentarer
Postat av: Emelie - Mamma till Lucas

Ja, usch, det är faktiskt lite för varmt. Men vi har en ganska sval lägenhet tack o lov.

På mina lediga dagar brukar vi mest passa på att ligga på stranden, eller hälsa på föräldrarna. Idag blir det däremot storstädning här hemma, mindre kul men måste göras.

Vad brukar ni hitta på?

Allt bra med lillkillen nu? :)

Kram

2009-07-18 @ 08:24:10
URL: http://emlizpemliz.blogg.se/
Postat av: Sophie mamma till Nellie

så skönt med lite barnvakt =)

2009-07-18 @ 10:23:14
URL: http://beylejd.blogg.se/
Postat av: Maliiin

Maten kom från klockgrillen. sååå jävla gott där.. :) Ja, tiden bara rinner iväg, inte många veckor kvar nu :)

2009-07-18 @ 15:56:44
URL: http://sillybarbiie.blogg.se/
Postat av: Sophie mamma till Nellie

Okej. ja det känns jobbigt att lämna bort dom när dom är gnälliga. men det har gått bra ändå:)med oss är det bara bra =) hoppas vi stöter på varandra någon dag vore kul att ses :D

2009-07-18 @ 16:22:05
URL: http://beylejd.blogg.se/
Postat av: Sophie mamma till Nellie

Ja det hade varit skoj =)

2009-07-19 @ 13:28:19
URL: http://beylejd.blogg.se/
Postat av: Linda Bowin

Ja visst e d sött :) vi har köpt det på IKEA, dem har lite att välja mellan, och d är inte alls farligt dyrt. har för mej d ligger mellan 100-150 kr lr nåt. jag tror vi har 3 lr 4 ombyten.. till hans säng.

2009-07-20 @ 11:48:27
URL: http://preeciioous.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0