VÅR!

Ja äntligen har man fått tillbaka hoppet om att våren kommer snart! Idag lyser solen, fåglarna kvittrar och det är 9+!
All snö är nästan borta, och guuud så underbart. :)
Äntligen kanske våren springer förbi och sommarn kommer. Då kommer vårt lilla pyre!

Nu när jag vaknade, var min mage STENHÅRD och det var just på ett ställe. Det var som en stor sten. Något jag aldrig upplevt såhär kraftigt. (visst magen gar varit något liknande när jag har mina förvärkar, men aldrig såhär! ) Men den mjuknade efter ett par minuter, men isch. Jag tycker inte om att saker händer med min kropp som jag inte vet vad det är! Men jag tror björn har fått bort min nojja... litegrann iaf. Om det här hände för 3 månadersen hade jag blivit sjukt skraj. Jag vet inte om jag ska tacka honom eller inte? hrmf.. det återstår att se. ;)

Vi var ju på husvisning igår i spandelstorp, det var sådär. Många brister. Men vi letar vidare, vi har ju lite planer. :)

Fick precis reda på att vi kan hämta bilen på torsdag! Då säger jag bara en sak. STORHANDLING! Det känns riktigt skönt. :)

Idag blir det storstädning av lägenheten hela långa dagen.. sen blir det hämta ut Björns dator, som ligger på hemköp och sedan MAT! Hungrig konstant nu. It sucks.

Take care.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0