Vansinnig!

Usch jag är så arg, så arg!
Jag skulle jobbat till 16 men stack hem vid 14.45.
Ja, den hela grejjen var att skiftledaren (Som är "chef" när inte chefen är där) sitter JÄMT på kontoret och läser tidningen medans vi andra jobbar häcken av oss. ( då det oftast finns mycket att göra).
Om jag och li jobbar tillsammans och hon är på rast, får jag stå ensam i kassan i 40 min när kön är ut till dörrarna, eftersom skiftledaren (nämner inga namn) sitter på kontoret och läser tidningen.
Om man ber honom om något, så tar det vanligtvis 10-15 min innan han ens lyfter röven från stolen.
Jag har pikat honom med detta några gånger, men ingenting händer.

Och idag var droppen.

Han sitter som vanligt på kontoret och gör inte ett skit den mesta tiden.
Sedan så går jag bak och pratar med li, vid kontoret i 1 minut.. Han kommer fram och frågar vad fan jag står där för... när jag borde vara i kassan. Jag svarar att jag tycker att han kan stå där lite medans jag tar en liten pause..
Då svarar han: Om du inte kommer fram nu, så kan du stämpla ut och gå hem.
Då blir jag vansinnig, men orkar inte bry mig... Jag sticker fram till kassan och säger inte ett ljud till honom.
Så fort han ber mig senare under dagen att göra saker, svarar jag inte utan bara gör dom.. så frågar han mig om jag har något problem med att han säger åt mig vad jag ska göra.. Jag svarar ärligt och blir skitförbannad.. Då säger han: Om du inte kan ta dte så kan du ta ditt pick och pack och dra.... Jag gick rakt och stämplade ut. Sa inte ett ljud och stack hem.

Det är inte okej. Jag blir vansinnig.

Försökt ringa den "riktiga" chefen flera gånger, för jag tycker inte att personen i fråga är rätt person att vara skiftledare. Men han svarar inte.

Jaja, sånt gör min bara skitförbannad.

Usch.
Till lite bättre saker.

Igår var det en underbar dag med Börne.
Låg i sängen hela dan och bara mös.
Vi kollade på film, åt god mat och pratade mycket.
Helt underbart. Har saknat dom dagarna baby!
Och snart ska vi äta köttsoppa med färsk annanas och melon till efterätt. mm.

imorgon kommer syster hem från Motala, så det blir lite mys med familjen, fredag blire fika på stan med systrar mor, sedan jobb vid 17. :)

lördag blire först att se börnes fotbollsmatch, sedan ska vi till Ronnebybrunn för en romantisk weekend. :) Blir spa, god mat och bara en massa mys. Åååh vad jag längtar.
Jag älskar dig baby.

Take care!

Kommentarer
Postat av: emily

Oj, vilken människa hade nog blivit lika galen jag. :S

2009-02-12 @ 13:41:30
URL: http://emiiily.blogspot.com
Postat av: Sanna Åkesson

Jag vet nog vem det är... Satan vad jag satt o retade upp mej nu! Så jävla glad att man sluppit den skiten.





Hoppas allt e bra annars, med bebis o allt! :)

2009-02-13 @ 13:58:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0